تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۰۷
۰
کد مطلب : ۲۰۰۸

ارسال کتابچه صد صفحه ای ضد تشیع از طریق بلوتوث

ارسال کتابچه صد صفحه ای ضد تشیع از طریق بلوتوث

به گزارش خیمه، رئيس سازمان تبليغات اسلامی شهرستان ملاير  اين ارسال اين بلوتوث را از فعاليت‌های دشمنان اسلام و شيعه دانست كه در پی تخريب مذهب شيعه هستند و با القای شبهات واهی و بی‌‌اساس و به صورت جذاب ذهن جوانان را آلوده می‌كنند.

حجت‌الاسلام احد آزاديخواه بيشترين آسيب اينگونه فيلم‌ها را بر روی دانش‌آموزان دانست و عنوان كرد: ساير مذاهب اسلامی با توجه به حركت انقلاب اسلامی يك علاقه‌ عجيبی نسبت به تشيع پيدا كردند و چون استكبار جهانی و بريتانيای كبير اين مهم را خطر تلقی می‌كنند، توطئه‌هايی را در قالب فرقه‌های ضاله چون وهابيت، متصوفه و ساير فرقه‌ها را بين كشورهای شيعه‌نشين رواج می‌دهند. 

وی افزود: در اين كتابچه‌ی 100 صفحه‌ای كه در قالب بلوتوث است موارد زير مطرح شده است.

1- ايران در زمان شاه اسماعيل در تصرف يك يهودی به نام «ابن‌سبا» بود، درآمد و شروع تاريخ تشيع به وسيله فردی يهودی است، بنابراين اساس تشيع را برگرفته از دين يهود می‌دانند كه امروز توسط صهيونيسم هدايت می‌شود. 2- حضرت علی تمام يهوديان را می‌سوزاند. 3- شيعه اعتقاد دارد جز از اصحاب پيامبر تمام صحابه بی‌دين بودند. 4- شيعه، سنی را واجب‌القتل می‌داند 5ـ در ايران نام خليفه‌ی دوم بردن جرم است. 6- قرآن تحريف شده است.

رئيس سازمان تبليغات اسلامی ملاير در تكذيب موارد فوق، گفت: با مطالعه‌ی تاريخ قبل از صفويه در ايران، انسان به اين نتيجه می‌رسد كه برای چنين چيزهايی هيچ شواهد و مداركی پيدا نشده و اگر چه پادشاهان صفوی باعث شدند شيعه در ايران شكل واقعی بگيرد، ولی اينها خود از قبل مسلمان بوده‌اند، نه يهودی و ابن‌سبای يهودی، ساخته و پرداخته‌ی كشورهای تخريب‌گر و استعمارگر است.

احد آزاديخواه در تكذيب مورد دوم، گفت: چطور ممكن است در جنگ‌هايی كه پيغمبر با حضرت علی(ع) انجام می‌داد پيغمبر اسرای يهودی را آزاد كرده باشد و حضرت علی(ع) بخواهد آنها را آتش بزند. آيا اين دو با هم مغايرت ندارند؟

وی در پاسخ به تكذيب مورد سوم اظهار كرد: ما اگر فقط حديث غدير ‌را نقل كنيم بيش از يكصد نفر از صحابه پيغمبر و طبق برخی از نقل‌ها حدود 360 نفر از صحابه پيغمبر در اين سلسله‌ی حديث شركت دارند و شيعه همواره خود را مديون اين افراد كه اصحاب پيغمبر بودند می‌داند.

حجت‌الاسلام آزاديخواه افزود: در تكذيب مورد چهارم هم بايد گفت، افرادی كه اين حرف بی‌‌پايه و اساس و تهی از ‌محتوا را نقل می‌كنند، كافيست يك سری به دانشگاه‌های شيعيان بزنند و ببينند دوستان اهل سنت با چه آرامش خاطری در حال تحصيل در اين دانشگاه‌های بوده و شيعيان نه تنها آنها را واجب‌القتل ندانسته بلكه آنها را كاملاً مورد احترام قرار می‌دهند.

وی افزود: قانون اساسی و قانون قضايی ما كاملاً مشخص و تدوين شده است و نسخه‌های آن در بازار موجود است و كسانی كه نام خليفه دوم بردن در ايران را جرم حكومتی مطرح كردند، بگويند در كدام قانون اساسی و يا كدام ماده و بند قانون قضايی چنين جرمی تعريف شده است.

حجت‌الاسلام احد آزاديخواه در پايان عنوان كرد: بين علمايی كه در رشته علوم قرآنی تخصص دارند عموماً طبق آيه‌ شريفه‌ی «انا نحن نزلنا الذكر و انا له لحافظون» اعتقاد دارند بر اين كه هيچ‌گونه تحريف لفظی و معنوی در قرآن امكان ندارد.

بنابرگزارش ایکنا، وی شهيد مطهری، حضرت آيه‌ا... معرفت و علامه طباطبايی را چند تن از علمای شيعه دانست كه بر اين اعتقاد راسخ بودند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما