تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
۰
کد مطلب : ۲۰۳۱۹

جشنواره وبلاگ‌نویسان کاروان‌های حج تمتع برگزار می‌شود

جشنواره وبلاگ‌نویسان کاروان‌های حج تمتع برگزار می‌شود
«کاروان‌های حج» ویژه زائران حج تمتع سال ۹۳ و جشنواره عمومی وبلاگ‌نویسان اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

ثبت‌ نام در جشنواره «وبلاگ‌نویسان کاروان‌های حج» با شعار «هر کاروان یک وبلاگ» برگزار می‌شود و علاقمندان تا ۱۴ شهریورماه، همزمان با اعزام نخستین گروه زائران ایرانی به حج تمتع فرصت دارند تا در این جشنواره وبلاگ‌نویسی شرکت کنند.

این جشنواره ویژه کاروان‌های حج ۹۳ برگزار می‌شود و هر کاروان تنها می‌تواند یک وبلاگ محوری داشته باشد که مدیریت آن توسط مدیر کاروان محقق می‌شود.

جشنواره وبلاگ‌نویسان کاروان‌های حج تمتع به‌منظور ترویج فرهنگ حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می‌شود و اطلاع رسانی سریع به زائران حج تمتع، به اشتراک گذاری تصاویر کاروان، اطلاع رسانی مباحث آموزشی و اجرایی کاروان از اهداف طرح «جشنواره وبلاگ‌نویسی حج» است.

نتایج اولیه این مسابقه ۱۳ مهر ماه همزمان با عید سعید قربان و نتایج نهایی ۲۱ مهرماه همزمان با عید سعید غدیر خم اعلام خواهد شد.

تمام مراحل این جشنواره به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و شرکت در این جشنواره تنها ویژه کاروان‌های حج ۹۳ است که علاقه‌مندان می‌توانند، پس از ساخت وبلاگ برای ثبت نام به سایت حج مراجعه کنند.

گفتنی است، جشنواره عمومی وبلاگ نویسان حج اسفندماه امسال نیز همانند سال گذشته برای عموم کاربران و فعالان حوزه مجازی برگزار خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما