تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۰۳۲۶

برگزاری جشنواره استانی 'شعر آیینی فارسی رضوی' در سی سخت

برگزاری جشنواره استانی
جلیل بهشتی روی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جشنواره استانی "شعر آیینی فارسی رضوی" را برگزار می کند

بهشتی روی افزود: این جشنواره، چهارمین جشنواره استانی و از سری برنامه های گرامیداشت دهه کرامت (از آفتاب) است که به میزبانی شهر سی سخت برگزار می شود.

بهشتی روی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا علیه الاسلام، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا (ع) از جمله اهداف این جشنواره استانی است.

وی به موضوع اشعار ارسالی به دبیرخانه اشاره کرد و اظهار داشت: اشعار جشنواره باید پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام) و احمد بن موسی، شاهچراغ (علیهم الاسلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) باشد.

این مسئول فرهنگی و هنری مهلت ارسال آثار را ۳۰ مرداد ماه جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این جشنواره پنجم شهریور ماه امسال در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: مراسم اختتامیه کلیه جشنواره های فرهنگی و هنری استان نیز ۱۲ شهریور ماه امسال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما