تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
۰
کد مطلب : ۲۰۳۸۱

تقدیر از ۶۰ اثر برتر در حوزه حج و زیارت

تقدیر از ۶۰ اثر برتر در حوزه حج و زیارت
حجت‌الاسلام حمید احمدی، مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری دیدار در روز یک‌شنبه نهم شهریور ماه خبر داد و گفت: در این مراسم از ارائه‌کنندگان ۶۰ اثر برتر تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که از میان این آثار هزار اثر به مرحله دوم داوری راه‌ یافت، اظهار کرد: ۴۰ اثر نیز به عنوان آثار قابل‌تقدیر شناخته شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام احمدی تالار علامه امینی دانشگاه تهران را محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره دیدار اعلام کرد و گفت: آداب حج و عمره، آداب و فرهنگ زیارت عتبات، آداب حضور، اعمال و مناسک حج، اماکن زیارتی در مکه، مدینه و عتبات عالیات، حج و امنیت، حج و برائت، مقررات سفر، شفاعت، نیایش، توسل، اسرار زیارت، توسل، آیین‌ها، مناسبت‌ها، اقوام و ملل، اسرار حج، شوق وصال (ثبت‌نام، کلاس‌ها، مقدمات، آشنایی با هم‌سفران)، وصال دوست (استقبال، اولین حضور، اعمال) و یاد وصال (آن‌چه آموختم، آن‌چه که باید به دیگران بیاموزم، لحظه‌های ماندگار) موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری را تشکیل می‌داد.

لازم به ذکر است: این جشنواره در بخش‌های ادبیات، عکس، ارتباط تصویری (پوستر، اینفوگرافی و تصویرسازی)، آثار و المان‌های حجمی، بخش کلیپ و نماهنگ و بخش نقاشی تشکیل می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما