تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
۰
کد مطلب : ۲۰۴۴۹

تنها مادری که در قیامت به فکر ماست حضرت زهرا(س) است

تنها مادری که در قیامت به فکر ماست حضرت زهرا(س) است
مراسم روضه و افتتاحیه بیت الحسن المجتبی(ع) نارمک با سخنرانی آیت الله صدیقی و مداحی حاج منصور ارضی، حاج احد قدمی و سایر ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام صدیقی؛

*اسلام برنامه زندگی است، کلاس بنده سازی است و قانون آزادسازی بشر از قیود شهوت و مقام و منصب. اینها زنجیرهایی است که بشر را از حرکت به سمت خدا باز می دارد، قرآن داروی دردهای بشریت است، قرآن کتاب مبارزه است.

*آیه نور قرآن کریم، آیات چهارده معصوم، آیات قرآن جواهرات و لولو المرجان است، آقای بهجت فرمودند: حضرت زهرا مادر شیعه است ولی نمی دانم چرا بعضی ها توجه ندارند و مادرشان را می رنجانند، حضرت زهرا نگران ماست هیچ مادری اینقدر مهربانی ندارد، روز قیامت همه ی مادرها حتی بچه شیرخواره را رها می کنند و فقط به فکرخودشان هستند، تنها مادری که آنجا به فکر ماست حضرت زهراست.

*حضرت زهرا فرمودند: هرکسی که سوره ی الرحمن، الحدید و واقعه را بخواند، صاحب مدال می شود و اهل آسمان ها او را شناسایی می کنند و به یکدیگر می گویند او اهل فردوس است.

*در روایات است هر کس سوره ی واقعه بخواند خداوند متعال به او روزی می دهد و رزق او تامین می شود، سوره ی مبارکه واقعه خواص و آثار فروانی دارد، طنین صدای خداوند قرآن است، قران باعث بی نیازی می شود یعنی هرچیز مادی و معنوی بخواهید می تواند به شما بدهد.

*قرآن، کریم است همانطور که حضرت زهرا کریم بود، همانطور که حضرت علی اکبر(ع) کریم بود اینقدر کریم بود که پشت بام خانه اش آتش روشن میکرد که در راه ماندگان بفهمند و به آنجا پناه ببرند.

*حضرت زهرا(س) با آنکه جانباز بود هفته ای دو بار به زیارت قبر حضرت حمزه سید الشهدا می رفتند.

*آن کسی که علی(ع) ندارد فهم ندارد، نور ندارد، سر گردان است، راه را بلد نیست در راه مانده است، به بهشت نمی رسد، صراط المستقیم علی(ع) است، عشق علی(ع) واجب است، مودت ذی القربی واجب است.

برای دریافت فایل صوتی مراسم کلیک کنید:

دریافت
مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما