تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۰۴۶۸

سوم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره شعر آئینی، محلی رضوی در بهمئی

سوم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره شعر آئینی، محلی رضوی در بهمئی
امین درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از برگزاری چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی، محلی رضوی" استان کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره استانی از سری برنامه های دهه پرفیض کرامت (از آفتاب) است که امسال چهارمین مرحله آن به میزبانی شهر لیکک برگزار می شود.

درخشان در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به وی‍ژه امام رضا (علیه السلام) و شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا(علیه السلام) از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه موضوع اشعار را پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها)، احمدبن موسی (علیه السلام) و حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) عنوان کرد.

دبیر چهارمین جشنواره استانی شعر آئینی، محلی رضوی در شهرستان بهمئی با بیان این که در زمینه ارسال اثر محدودیت سنی وجود ندارد، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا سوم شهریورماه ۱۳۹۳ است و این مدت زمان تمدید نمی شود.

درخشان به شرایط اشعار ارسالی اشاره و خاطرنشان کرد: قالب اشعار ارسالی آزاد و در هیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشند، اشعار صرفاَ باید با گویش محلی بوده در غیر این صورت، مورد پذیرش نیست و شرکت کنندگان می توانند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان این که آثار تکراری از مرحله داوری حذف می شوند، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک: farhang.bahmaei۹۳@gmail.com یا با تلفکس: ۳۲۸۲۵۰۸۵ و ۳۲۸۲۴۸۵۶ جهت هماهنگی و ارسال آثار تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیان این که این جشنواره ۹ شهیریور ماه امسال در شهر لیکک برگزار و به ۸ اثر برگزیده لوح تقدیر جشنواره و هدایای نقدی اهداء می شود، گفت: جشنواره، جشنواره ها نیز با حضور برگزیدگان ۸ جشنواره رضوی در شهرستان های استان ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۳ در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما