تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۰۴۹۶

کنگره ملی احمد عزیزی نیمه اول آذر برگزار می‌شود

کنگره ملی احمد عزیزی نیمه اول آذر برگزار می‌شود
ابراهیم رحیمی زنگنه با علام این خبر افزود: فراخوان و پوستر کنگره به تمامی دانشگاه های کشور ارسال شده و علاقمندان تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

رحیمی زنگنه گفت: تاکنون بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده و پیش بینی می شود با توجه به استقبال گسترده ازاین کنگره تا پایان مهلت ارسال آثار بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

وی از اعلام برگزیدگان کنگره در ۱۵ آبان ماه سال جاری خبرداد و گفت: این کنگره به مدت دو روز برگزار خواهد شد و در حاشیه آن نیز نشست های تخصصی خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مطالعات ادبی آثار احمد عزیزی، عرفان و تصوف در آثار احمد عزیزی، مطالعات دینی و آیینی آثار احمد عزیزی، ادبیات پایداری، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آثار احمد عزیزی را از موضوعات این کنگره عنوان کرد و گفت: دیگر موضوعات در پیوند با احوال و آثار این شاعر انقلاب و دفاع مقدس از جمله موضوعات و محورهای پژوهشی این کنگره خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این گنگره را علاوه بر معرفی احمد عزیزی انتقال سبک و دیدگاه وی به نسل های بعدی عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: احمد عزیزی با ادبیات و سبک خاص خود تاثیر مهمی در ادبیات معاصر داشته که این کنگره می توان موجب تبیین بهتر او و اشعارش در ادبیات معاصر کشور شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما