تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۰۵۲۵

مراسم شب شهادت امام جفر صادق (ع) در هیئت ثارالله(ع) برگزار شد

مراسم شب شهادت امام جفر صادق (ع) در هیئت ثارالله(ع) برگزار شد
مراسم شب شهادت امام صادق(ع) در مسجد الهادی با سخنرانی حجت الاسلام رنجبر و مداحی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.

در ادامه بخش هایی از سخنان حجت الاسلام رنجبر را بخوانید:

*بعضی از آهو ها از هرگیاهی تغذیه نمی کنند و فقط سراغ گیاهان معطر و خوشبو می روند و از آنها استفاده می کنند . این آهوها مشکی که تولید می کنند بسیار کیفیت عالی دارد، عترت همان مشک های بزرگ و درشت است در نافه آدمها، حال شما سلیقه را توجه کنید که از چه چیزی تغذیه می کنیم.

*اگر پای امام صادق(ع) در زندگی ما باز شود، زندگی ما عطر و بوی دیگری میگیرد، اگر کسی اهل بیت(ع) در زندگی او راه نداشته باشد زندگی او متعفن است.

*زندگی بافتن یک قالی است نه هر آن نقش و نگاری که خودت میخواهی، نقشه از پیش مشخص شده است تو در این بین فقط می بافی، نقشه را خوب ببین، خوب بباف، نکند آخر کار قالی بافته ات را نخرند.

*قیامتی روزی است که بعضی ها پشت دستان خودشان را گاز میگیرند و با خود می گویند ما چه بافتیم؟

*فرض کنید شما به یک کارگاه قالی بافی آمده ای برای شما مقداری پشم و الیاف می آورند و نقشه ای به شما می دهند، صاحب کارگاه به شما می گوید اگر طبق همین نقشه ببافی و از سلیقه خودت بهم نزنی این قالی بافته تو نفیس و زینتی می شود و خیلی ها خریدار آن خواهند شد و اولین آنها خود من هستم، صاحب کارگاه همان خداست، نقشه همان قرآن است که ما باید طبق آن زندگی خودمان را ببافیم، اهل بیت کسانی بودند که مو به مو طبق آن نقشه عمل کردند و تابلو زینتی و نقیسی شدند برای ما.

*تا قیامت عارف ار «می، می» کند تا ننوشد باده، مستی کی کند؟ اهل بیت مشک هستند ما اگر ۲۴ساعت بگوییم مشک جایی معطر نمی شود اینکه فقط اسم اینان روی زبانمان باشد فایده ندارد باید رفتار و کردار اینان در سبک زندگی ما وارد شود.





مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما