تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
۰
کد مطلب : ۲۰۵۸۹

آغاز مأموریت های استانی اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی

آغاز مأموریت های استانی اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: با عنایت به ضرورت بررسی و ارزیابی عملکرد فعالیت های فرهنگی دینی استانها و توجه به اهمیت تعامل و همسوسازی اقدامات استانها با سیاستهای ابلاغی، اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی طبق سالهای گذشته مأموریتهای استانی خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تشکیل جلسه‌ای تخصصی با حضور رئیس شورای هیئات مذهبی استان، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان، مسئول رابط فرهنگی استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و رییس اتحادیه انجمنهای اسلامی استان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این سفرهای استانی است.

معممی مقدم افزود: همچنین در این سفرهای استانی جلسه ای تعاملی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئولین فعالان حاکمیتی و مردمی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان اعم ازتبیان، دارالقرآن،خبرگزاری مهر، حوزه هنری، کتاب شهر، دعبل خزاعی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته،انجمن های اسلامی و.. . برگزار می‌شود.

وی مواردی همچون حضور در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی استان و برگزاری جلسه با مسئولین تشکلهای دینی محوری و کارشناسان تشکلهای دینی شهرستانهای تابعه استان را از جمله برنامه های دیگر این سفرهای استانی برشمرد.

معممی مقدم یادآور شد: این برنامه ها از سوی اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی بنا بر مصالح و اولویت های سازمانی پیش بینی شده ولیکن استان می تواند علاوه بر این جلسات برنامه‌های دیگری نیز به صلاحدید خود در نظر بگیرد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما