تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۵۳
۰
کد مطلب : ۲۰۸۹
رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور

نوکری امام حسین(ع) رقابت بردار نیست

به گزارش خیمه، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور در همایش مدیران هیئت های مذهبی در سالن اجتماعات بهزیستی رشت بر هماهنگی و انسجام فعالیت هیئت های مذهبی تاکید کرد و گفت: با همدلی و برنامه ریزی باید فعالیت های دینی را انجام داد که انجام این فعالیت ها کاری دینی، رفاقتی است.

حجت الاسلام محمد کاظم صدیقی،  با بیان اینکه نوکری امام حسین(ع) رقابت بردار نیست، اظهار داشت: با انسجام و همدلی به هیئت های مذهبی دیگر هم میدان دهید تا ارزش های حسینی در نقاط مختلف شهر نشر و گسترش پیدا کند.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور با ضروری خواندن تشکیل حلقه های هم اندیشی و گفتگو در هیئت های مذهبی، افزود: هیئت ها باید پایگاه فکری خود را تقویت کنند تا
اشک ها طوفان زود گذر نبوده و چشمه ای باشد که بجوشد و معرفت حسینی را در شهر جاری کند.

وی فعالیت هیئتی را مشروط به توفیق خدمتگزاری از جانب اهل بیت(ع) دانست و یاد آور شد: بچه های هیئتی ضمن اینکه مردم را با مکتب حسینی(ع) آشنا می کند نباید از خود غافل بمانند به همین دلیل خود سازی و تهذیب از مهم ترین مسائلی است که در کار هیئتی باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام صدیقی در پایان نسبت به نفوذ باورهای خرافی و رسوم غلط در عزاداری ها هشدار داد و تصریح کرد: رواج رسوم غلط در عزاداری ها باعث ایجاد اختلاف می شود و هیئتی که باید جاذبه حسین(ع) را داشته باشد، دافعه پیدا می کند.

بنا بر گزارش شبستان این همایش به همت سازمان ملی جوانان استان گیلان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما