تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
۰
کد مطلب : ۲۰۹۷۷

مهم‌ترین رسالت مداحان در همه عرصه‌ها بصیرت‌افزایی است

مهم‌ترین رسالت مداحان در همه عرصه‌ها بصیرت‌افزایی است
مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان مهدیشهر در نشست صمیمی با مداحان ضمن اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی و توجه کامل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مهم‌ترین رسالت مداحان در همه عرصه‌ها بصیرت‌افزایی دانست.

یوسفیان در ادامه اظهار کرد: دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره(دجال واره) به جنگ اعتقادی با مسلمانان علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه ایران آمده است تا از این طریق و با سبک جنگ نرم ایران را از پا در آورد. ملت و دولت و نظام اسلامی را تابع استکبار کند ولی باید بداند با عنایت خداوند و حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری دشمن به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: دومین جلسه شورای قشر مداحان و مجمع‌الذاکرین شهرستان در آستانه ماه محرم و با حضور تعدادی از مداحان برگزار خواهد شد و امیدواریم این جلسات هدف‌مندتر و با برنامه‌تر و با حضور پرشورتر مداحان برگزار شد.

یوسفیان ضمن تقدیر از تلاش‌های سیدعلی منوری، رئیس مجمع‌الذاکرین شهرستان حمایت همه‌جانبه بسیج مداحان شهرستان را از مجمع‌الذاکرین اعلام داشت و تصریح کرد: در صورت امکان باید همانند دیگر شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا مداحان بسیجی در ماه محرم به روستاهایی که مداح ندارند، اعزام شوند تا اهالی آن روستاها نیز از نوای خوش مداحان بهرمند شوند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما