تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
۰
کد مطلب : ۲۱۲۳۰

هیئات مذهبی بهترین نگهبان روشمند جبهه فرهنگی انقلاب هستند

هیئات مذهبی بهترین نگهبان روشمند جبهه فرهنگی انقلاب هستند
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر سید مهدی خاموشی با اشاره به آیات و روایات مختلف در مورد عظمت قیام امام حسین و اهمیت ذکر آنچه بر آن حضرت گذشت، افزود: در قرآن کریم از پیامبر اسلام (ص) به‌ عنوان اسوه حسنه یاد شده است. اسوه با الگو فرق می‌کند در اسوه نوع سلوک و تمام اعمال و رفتار مطرح است. کسی اسوه را می شناسد که باو نشست و برخاست داشته. مسلما هر کس به پیامبر قریبتر و نزدیکتر باشد می تواند نمودی از این اسوه حسنه باشد مانند امام حسین (ع) حتی می‌شود گفت از امام حسین (ع) می توان به پیغمبر رسید.

وی ادامه داد: حرکت در دستگاه امام حسین (ع) انسان ساز، جامعه ساز، هویت ساز، فرهنگ ساز و عاقبت به خیر کننده است. شما امروز منازعه تکفیریها با انقلاب اسلامی را در منطقه مشاهده می‌کنید. ما دعوای بین مذاهب را قبول نداریم. تمام مسلمانان در کنار یکدیگر با اخوت و برادری زندگی می‌کنند در حالی که این جریان می خواهد دین را از بین ببرد.

دکتر خاموشی در بخش دیگری از سخنانش به رونمایی از مستند حاج اکبر ناظم در جمعه آینده اشاره کرد و با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ عزاداری پیرغلامان اهل بیت (ع): امام حسین (ع) زیر بار ظلم نرفت. ما هم از جهاد در برابر نظام سلطه شانه خالی نمی کنیم. اشعار نوحه ها باید با بصیرت افزایی و حماسه سازی همراه باشد. رخ جامعه ما باید رخ حسینی باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که که تمام هیئات مذهبی شرعا باید مدافع ولی فقیه باشند، افزود: هیئات مذهبی بهترین نگهبان روشمند جبهه فرهنگی انقلاب هستند. این جا قرارگاه مرکزی مبارزه با نظام سلطه است. قدر این جا را بدانید.جبهه حق همیشه از داخل ضربه پذیر است بنابراین باید همواره فعالیتهای نظام سلطه را رصد و منافق را شناسایی کنیم.

گفتنی است، سومین نشست فصلی کانون مداحان و شعرایی آیینی صبح دیروز در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان آغاز به کار کرد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما