تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۱۲۳۷

حضور ۳۰۰۰ مداح در مراسم «سیاه پوشی جامعه مداحان تهران»

حضور ۳۰۰۰ مداح در مراسم «سیاه پوشی جامعه مداحان تهران»
مصطفی خورسندی، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور ، از برپایی مراسم سیاه پوشی جامعه مداحان تهران خبر داد و گفت: این مراسم ۳۰ مهرماه، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان سپاه برگزار می‌شود.

وی از حضور بیش از سه هزار مداح بانو و آقا در این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم با مشارکت کانون مداحان، بسیج مداحان، خانه مداحان، مجمع ذاکرین اهل بیت(ع) و مراکز آموزش مداحان برگزار می‌شود.

خورسندی به حضور سردار کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم سیاه پوشی جامعه مداحان تهران اشاره و عنوان کرد: در این مراسم شال عزا توسط پیشکسوتان عرصه مداحی همچون آهی، بهتاش و سازگار بر گردن غلامان اهل بیت(ع) انداخته می‌شود.

وی از برپایی مراسم دیگری با عنوان سیاه پوشی مداحان طی سوم آبان ماه، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در آستان امامزاده حسن(ع) خبر داد و گفت: این مراسم از سوی مجمع بیت‌الاحزان برگزار می‌شود.

خورسندی شرکت کنندگان در این مراسم را از دو هزار نفر از مداحان غرب تهران برشمرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری‌زاده، در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی از حضور مداحانی همچون حسن خلج، علی انسانی، محمد نوروزی، حیدر توکلی، محسن عسکری، عزیر اسماعیلی، علی مشکینی، مهدی اقدم نژاد، حسین خانی و کاظم غفارمنش در این مراسم خبر داد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما