تاریخ انتشار
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۱۳۰۴

مراسم «با عاشوراییان» در خانه قرآن منطقه ۷ برگزار می‌شود

مراسم «با عاشوراییان» در خانه قرآن منطقه ۷ برگزار می‌شود
شیوا مقدم، مدیر خانه قرآن منطقه ۷ ضمن بیان این مطلب، گفت: طبق معمول سال‌های گذشته، امسال در دهه اول محرم‌الحرام، مراسم سوگواری و عزاداری کاروان کربلا، هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در خانه قرآن منطقه ۷ برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم «با عاشوراییان» که به مدت ۱۰ روز از روز اول ماه محرم همزمان با چهارم آبان‌ماه، آغاز می‌شود، بخش‌های مختلفی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا و اجرای مراسم منقبت‌خوانی و مداحی و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران مظلومشان گنجانده شده است.

مدیر خانه قرآن منطقه ۷ اظهار کرد: همچنین جهت گسترش و تعمیق شناخت شهروندان تهرانی از الگوهای دینی همچون آشنایی با سیره حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع)، محرم امسال برنامه‌هایی برنامه‌ریزی شده است که در ایام عزاداری سیدالشهدا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی چون برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، راه‌اندازی دسته عزاداری ویژه کودکان و اجرای مسابقه و نقاشی متری ویژه خردسالان با موضوع «عاشورا» برخی از ویژه‌برنامه‌های خانه قرآن منطقه ۷ در محرم امسال است.

مقدم یادآور شد: خانه قرآن منطقه ۷ برگزارکننده دوره‌های مختلف آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی همچنین مداحی اهل‌بیت(ع) است که علاقه‌مندان می‌توانند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره‌های ۸۸۴۱۳۵۱۱ و ۸۸۴۲۴۴۲۲ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به این خانه قرآن در خیابان شهید مطهری، نرسیده به شریعتی، بوستان شهید آوینی مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما