تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۱۴۶۹

محافل عزاداری امام حسین(ع) موجب امنیت و حفاظت مردم است

محافل عزاداری امام حسین(ع) موجب امنیت و حفاظت مردم است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی، معاون سیاسی ــ امنیتی استاندار قم در حاشیه مراسم عزاداری دهه اول محرم این هیئت با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم در قم همچون سراسر کشور با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود و بحمدلله هیئت‌هایی همچون هیئت خادم‌الرضا(ع) از جمله محافلی هستند که مردم با آن انس گرفته‌اند و هر ساله شاهد حضور بیشتر از علاقه‌مندان در مراسم آنان هستیم.

وی افزود: باید شاکر خداوند باشیم که حضور گسترده جوانان را در هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) مشاهده می‌کنیم و باید بدانیم که این حضور نشان از عشق این قشر به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است که هر روز در دل‌ها رو به افزایش است و بیشتر شعله‌ور می‌شود.

معاون سیاسی ــ امنیتی استاندار قم با ابراز امیدواری نسبت به شکوه هرچه بیشتر مجالس اهل بیت(ع)، ادامه داد: جوانانی که در این مسیر قرار دارند، جوانان با بصیرت و از پشتیبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد نقش محافل عزاداری در امنیت کشور، گفت: امام حسین(ع) امنیت‌آفرین است و هر کجا که مجلسی برای ایشان برپا شده و عده‌ای به عشق ایشان دور هم جمع شوند، نفس حضورشان در همه ابعاد امنیت ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام اضافه کرد: برقراری محافل عزاداری امام حسین(ع) به هرگونه‌ای اعم از سخنرانی، روضه‌خوانی و یا سینه‌زنی موجب امنیت و حفاظت مردم است.

وی با اشاره به حضور پرتعداد عاشقان حسینی در مراسم عزاداری ورزشگاه شهید حیدریان قم، یادآور شد: این حضور پرشور نشان از برنامه‌ریزی صحیح هیئت در راه شکوفایی مکتب اهل بیت(ع) و احیای عاشوراست که برای دست‌اندرکاران و همه شرکت‌کنندگان آرزوی سلامتی و توفیق را از خداوند مسئلت داریم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما