تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
۰
کد مطلب : ۲۱۵۹۵

چهار مجموعه‌شعر عاشورایی از شاعران معاصر تجدید چاپ می‌شود

چهار مجموعه‌شعر عاشورایی از شاعران معاصر تجدید چاپ می‌شود
کامران شرفشاهی مدیر انتشارات تجلی مهر  با اعلام این خبر گفت: برای محرم امسال تجدید چاپ چندین مجموعه‌‌شعر عاشورایی از شاعران مختلف کشور را در دستور کار داریم.

شرفشاهی ادامه داد: یکی از این کتاب‌ها، مجموعه «ناگهان دریا» سروده رضا اسماعیلی است که قرار است به زودی چاپ سوم آن را راهی بازار نشر کنیم. این کتاب که شامل اشعاری در قالب غزل و سپید و همچنین یک ترکیب‌بند عاشورایی است، سال گذشته به چاپ دوم رسید و پیش از محرم امسال در آستانه چاپ سوم قرار گرفت.

وی افزود: مجموعه دیگری که می‌خواهیم چاپ جدید آن را راهی بازار کنیم، «گریه کن ابر» سروده رضا عبداللهی است. این کتاب با ۶ مثنوی و ۴۸ دوبیتی در سال ۹۱ به چاپ رسید و چاپ دومش به زودی منتشر خواهد شد.

این شاعر ادامه داد: مجموعه‌‌شعر بعدی «راز سرفرازی» است که از سروده‌های خودم است که در سال ۹۰ با در برگرفتن شعرهای زیادی در قالب‌های مختلفی درباره قیام عاشورا، به چاپ رسید.

شرفشاهی گفت: چهارمین مجموعه‌شعر عاشورایی که قرار است نسخه‌های جدید آن را راهی بازار نشر کنیم، «در رکاب آفتاب» سروده حمید کرمی شاعر درگذشته در سال ۹۰ است. این کتاب یک ترجیع‌بند عاشورایی را به همراه دیگر اشعار این شاعر مرحوم در قالب‌های مختلف را شامل می‌شود که به عنوان آخرین اثر وی به چاپ رسید و حالا قرار است تجدید چاپ شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما