تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
۰
کد مطلب : ۲۱۹۰۸

از چاپ «زندگی حسینی(ع)» تا انتشار «اعترافات» و «عهد جدید»

از چاپ «زندگی حسینی(ع)» تا انتشار «اعترافات» و «عهد جدید»
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، مدیرمسئول نشریه خیمه و نویسنده کشورمان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره آثار جدیدش عنوان کرد: کتاب «زندگی حسینی(ع)» مجموعه بیست یادداشت است که بخشی از آنها طی ۱۱ سال گذشته منتشر شده است.

به گفته وی، این کتاب شامل مجموعه مقالات و نوشته‌ درباره زندگی دینی با گرایش عاشورایی و حسینی است که به تازگی توسط نشر خیمه منتشر شده است.

حجت‌الاسلام زائری در ادامه توضیحات بیشتر پیرامون این کتاب عنوان کرد: آنچه در تعابیر زیارت عاشورا، درباره زندگی و نوع زندگی الهام گرفته از مکتب امام حسین(ع) نام می‌بریم و سعی می‌کنیم مدخل و طرح موضوعی برای این مطلب باشد، تلاش برای این موضوع است که سبک زندگی را با این گرایش تعریف کنیم.

این نویسنده دینی کشورمان اظهار کرد: انسان از تولد با تربت سیدالشهدا(ع) زندگی خود را شروع می‌کند و تا زمانی که شخص از دنیا می‌رود، وی را با تربت امام حسین(ع) در کفن می‌گذارند. بر این اساس، بین این دو با توجه و ارادت و محبتی که وجود دارد، ارتباطی مستمر با امام حسین(ع) ایجاد می‌شود.

زائری همچنین از نگارش یک کتاب دیگر که مجموعه‌ای از مقالات قبلی وی است یاد کرد و افزود: این کتاب بر اساس بازنگری و تجدید نظر روی کتاب‌های پیشین است که به زودی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام زائری همچنین گفت: بخشی از مطالب این اثر در کتاب‌های دیگر بوده است، ولی قرار است تجمیع شود و به شکل کتابی جدید با عنوان «اعترافات» که شامل برگزیده مطالب کتاب‌های قبلی است منتشر شود.

وی اظهار کرد: کتاب «عهد جدید» نیز به تازگی ترجمه شده است و در ادامه دو کتاب «پدر، پسر، روح‌القدس» و «کتاب مقدس» نوشته شده که درباره آثار مسیحیان لبنانی درباره پیامبر(ص)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما