تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۱۹۸۲

همایش سه‌ ساله‌های حسینی در کاشان برگزار می‌شود

همایش سه‌ ساله‌های حسینی در کاشان برگزار می‌شود
امیراحمد معمار، مدیر سرای محله سردار شهید علی معمار با بیان این مطلب اظهار کرد: این همایش با همکاری پایگاه بسیج فاطمیون توسط بانوان پایگاه و سرای محله ویژه دختران ۲ تا ۶ سال روز پنج‌شنبه، ششم آذرماه، ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سرای محله سردار نامدار دوران دفاع مقدس در خیابان ملا حبیب‌الله شریف، کوی دو مسجدان برگزار می‌شود.

وی، از استقبال خوب خانواده‌ها جهت ثبت نام فرزندان خود در همایش سه ساله‌های حسینی خبر داد و گفت: ثبت نام تا پنجم آذرماه با ارائه کپی شناسنامه همراه با اعطای بسته‌های فرهنگی ادامه دارد.

مدیر سرای محله سردار شهید علی معمار(فاتح فتح‌المبین) در کاشان، شناخت و آگاهی یافتن کودکان با ائمه اطهار(ع)، تبیین صحیح فرهنگ غنی عاشورای حسینی، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل جوان و نوجوان جامعه را از اهداف این همایش برشمرد.

معمار، برگزاری مراسم زیارت عاشورای حسینی همراه با سخنرانی، ارائه سلسله مباحث زندگی عاشورایی، مداحی و مرثیه‌سرایی اهل بیت(ع) و برپایی نمایشگاه صفحه‌ای از کتاب آسمانی عاشورا با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و عاشورا از قاب تصویر را از جمله برنامه‌های این سرای محله در ایام ماه محرم و صفر عنوان کرد.

وی همچنین، از برپایی نمایشگاهی با عنوان «گل لاله» به مناسبت هفته بسیج با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و میثاق با شهدا همراه با جلوه‌ای از عکس شهدا، مراسم‌ها و عزاداری‌های ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) در قاب تصویر، تابلوها و استندها با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در سرای محله سردار شهید علی معمار(فاتح فتح‌المبین) خبر داد.

یادآور می‌شود، نخستین سرای محله با نام سردار «شهید علی معمار» در منزل شخصی این سردار نامدار دوران دفاع مقدس افتتاح شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما