تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۲۰۹۷

«سیدمحمد موسوی‌سجاسی» در ویژه‌برنامه پرده‌ عشاق تجلیل می‌شود

«سیدمحمد موسوی‌سجاسی» در ویژه‌برنامه پرده‌ عشاق تجلیل می‌شود
آیدین روشن‌ضمیر، مدیر روابط عمومی فرهنگ‌سرای سرو با اعلام این خبر گفت: در دومین سال تجلیل از مفاخر حسینی شهر تهران، مراسم تجلیل از «سید‌محمد موسوی‌سجاسی» در ویژه‌برنامه پرده‌ عشاق، شنبه، ۱۵ آذرماه، ساعت ۱۵ در سالن شفق وابسته به مدیریت منطقه ۶ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه به همت فرهنگ‌سرای سرو برپا می‌شود، افزود: ویژه‌برنامه پرده‌ عشاق با هدف تکریم و تجلیل از خادمان حضرت امام حسین(ع) است که تأثیری در رونق عزاداری و هیئت‌های شهر تهران دارد.

روشن‌ضمیر تصریح کرد: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحدباقر علوی‌ تهرانی و مداحی حسن خلج و علی انسانی از خادمان و ذاکران اهل‌ بیت(ع) و با حضور مسئولان فرهنگی و هنری شهر تهران و عموم مردم علاقه‌مند برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرهنگ‌سرای سرو با تأکید بر اینکه سیدمحمد موسوی سجاسی از ذاکران اهل‌ بیت(ع) است که از دهه ۴۰ در شهر تهران مجالس روضه برپا کرده است، اظهار کرد: مجالس مرثیه‌خوانی وی در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، روش و مداحی‌های این ذاکر اهل‌ بیت(ع) در تهران و در شهرستان‌ها معروف است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت حضور در این جلسه می‌توانند به سالن شفق واقع در بوستان شفق، خیابان سید جمال‌الدین‌اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما