تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
۰
کد مطلب : ۲۲۱۴۶

اجرای برنامه ویژه موسیقایی «لیله‌القدر» در راهپیمایی اربعین

اجرای برنامه ویژه موسیقایی «لیله‌القدر» در راهپیمایی اربعین
گروه بین المللی «لیله القدر» در ایام اربعین حسینی در آیین پیاده روی کاروان های عزادار حضرت سیدالشهدا(ع) از نجف تا کربلا برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

صابر دریایی‌فرد عضو گروه «لیله القدر» درباره این برنامه توضیح داد: به مناسبت اربعين سالار شهيدان گروه بین المللی «لیله القدر» همنوا با كاروان عاشقان سالار شهیدان که به نظر بسیاری از مردم بزرگترين همايش بشريت محسوب می شود در مسیر زائران پیاده از نجف تا کربلا برنامه هایی را اجرا می کند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی که با حضور زائرانی از کشورهای مختلف برگزار می شود، چند قطعه به شیوه همسرایی در سه زبان فارسي ، عربي و انگليسي مضامین اربعین شهدای دشت کربلا، عشق و فداكاري حسيني، شجاعت و دينداري و اقتدار زينبي (س) با موسيقي و بدون موسيقي اجرا می شود. این در حالی است که براي نخستين بار مقتل خواني و قرائت زيارت عاشورا و زيارت اربعين و گزيده خطبه حضرت زينب( س) بصورت جمعي توسط گروه «لیله القدر» اجرا می شود.

صابر دریایی‌فرد در معرفی اعضای اعزامی توضیح داد: صالح دریایی فرد، صادق دريايي فرد، سعيد طلايي فرد، وحيد اختري، حميد رضا حدادي، محمد جعفري و من گروه اعزامی به کشور عراق را تشکیل می دهیم و امیدوارم این حرکت معنوی بتواند شایسته عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) باشد.

گروه بين المللی «ليله القدر» از سال ۱۳۷۲ تشكيل و تا به حال برای ترويج فرهنگ اسلامي و ايراني به بيش از ۲۲ كشور جهان عزيمت و به ۱۱ زبان به اجراي برنامه پرداخته است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما