تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶
۰
کد مطلب : ۲۲۴۸۹

کتاب «سفر عشق» با موضوع زیارت پیاده منتشر شد

کتاب «سفر عشق» با موضوع زیارت پیاده منتشر شد
محسن موسوی گرمارودی از نویسندگان و محققان کشورمان از انتشار جدیدترین کتابش داد و گفت: کتاب «سفر عشق» با موضوع زیارت پیاده به تازگی توسط انتشارات شاملو منتشر شده است.

وی افزود: موضوع پیاده رفتن به زیارت اهل بیت علیهم السلام یک سنت تاریخی در فرهنگی شیعی است که از گذشته وجود داشته و بزرگان بسیاری به آن عمل می‌کرده‌اند که من در این کتاب به این موضوع پرداخته‌ام.

این کتاب پس از مقدمه به موضوعاتی چون زیارت پیاده در کلام الهی، زیارت پیاده در سیرة معصومان، زیارت پیاده در احادیث، زیارت پیاده در زندگی بزرگان، کاروان های پیاده، توصیه های حضرت آیت الله سیستانی، مفاهیم مختلف پیاده و پابرهنه بودن مثل پیاده بودن در زندگی معصومان و پیاده بودن در زندگی غیر معصومان، باید پیاده به استقبال معصومان رفت، زیارت پیاده و سنت حسنه وقف و مساله خدمت به زائران پرداخته است که در مجموع کتاب کاملی را تشکلی می‌دهد برای آنان که به سنت پیاده به زیارت رفتن علاقه مند هستند یا این کار را انجام داده‌اند و از پیشینه آن و اجر این عمل پسندیده به درستی اطلاع نداشتند.

انتشارات شاملو این کتاب را با قیمت ۶هزار تومان منتشر کرده و علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق تلفن : ۳۲۲۱۰۸۵۷ - همراه : ۰۹۱۵۱۱۱۵۶۰۸ اقدام کنند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما