تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
۰
کد مطلب : ۲۲۴۹۷

هر عمره‌گزار ۲۰۰ دلار ارز می‌گیرد

۸ هزار زوج جوان به عمره اعزام می‌شوند
هر عمره‌گزار ۲۰۰ دلار ارز می‌گیرد
ناصر خدرنژاد گفت: همچون سال‌های گذشته به هر یک از زائران عمره‌گزار در سال جاری ۲۰۰ دلار ارز مبادله‌ای تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: زائرانی که امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان اعزام آن‌ها قطعی شده است برای دریافت ارز خود می‌توانند با هماهنگی مدیر کاروان به بانک مراجعه و این مبلغ را دریافت کنند.

خدرنژاد همچنین در خصوص سهمیه زوج‌های جوان عمره‌گزار اظهار کرد: در عملیات عمره جاری نیز همچون سال گذشته ۴ هزار سهمیه به زوج‌های جوان تعلق گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۸ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی درباره شرایط اعزام زوج‌های جوان به عمره مفرده، گفت: آن دسته از زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها از یک مهر ماه ۱۳۹۲ تا یک شهریور ماه ۱۳۹۳ است می‌توانند برای اعزام به عمره مفرده در سامانه اعلام شده نام نویسی کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: آن دسته از زوج‌های جوان که یک نفر از آن‌ها دارای فیش عمره باشد در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: سهمیه هر استان به صورت جداگانه اعلام شده است و زوج‌های جوان می‌توانند برای نام نویسی در سامانه به نشانی http: ziarat. haj. ir مراجعه و جهت اعزام به سرزمین وحی و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.
مرجع : آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما