تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
۰
کد مطلب : ۲۲۵۰۶

انتخاب و داوری آثار سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» انجام شد

انتخاب و داوری آثار سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» انجام شد
در بخش پوستر از میان ۶۶۴ اثر از ۲۸۹ نفر تعداد ۳۷ اثر از ۳۵ هنرمند گرافیست برای این دوره انتخاب و همچنین در بخش تصویرسازی از بین ۴۰۹ اثر از ۱۶۱ هنرمند تعداد ۳۹ اثر از ۳۹ هنرمند انتخاب و به نمایشگاه راه یافت. هیئت انتخاب در بخش عکاسی از بین چهار هزار و ۸۷۲ اثر از یک هزار و ۷۰۸ هنرمند تعداد ۴۷ اثر از ۴۶ هنرمند برای بخش عکاسی سوگواره را شایسته حضور در این دوره دانستند.

در مجموع شرکت‌کنندگان در این سوگواره تعداد ۴۷۹ هنرمند از استان تهران و در رده‫های بعد استان‫های خراسان رضوی، اصفهان و فارس بیشترین شرکت کنندگان در این سوگواره بودند.

از تعداد یک هزار و ۶۶۶ نفر شرکت کننده ۵۹۱ نفر را خانم‫ها و یک هزار و ۷۵ نفر را آقایان تشکیل دادند. ۷۱ درصد شرکت کنندگان از شهرستان و ۲۹ در‫صد از تهران بوده اند. بیشترین تعداد شرکت کنندگان از فارغ التحصیلان کارشناسی بوده و دانشجویان کارشناسی ارشد و کاردانی رتبه‫های بعدی شرکت کنندگان بوده است.

مسن‫ترین شرکت کننده با ۷۰ سال سن و یک اثر و جوان‫ترین هنرمند شرکت کننده دو نوجوان ۸ ساله دختر بودند. در میان آثار پذیرفته شده ۳۰ در صد متعلق به هنرمندان تهرانی بوده و ۷۰ درصد سهم سایر استان هاست و بیشترین پذیربته شدگان تهرانی در بخش تصویرسازی این سوگواره حضور دارند.

این سوگواره آیین افتتاحیه خود را روز شنبه ۶ دی ماه ساعت ۱۷ در گالری رواق هنر برگزار و مراسم اختتامیه آن ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۱۶ دی ماه در محل سالن همایش های برج میلاد تهران انجام خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما