تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۲۵۷۱

فیلم مهدوی «کسوف» در مرحله نگارش فیلمنامه است

فیلم مهدوی «کسوف» در مرحله نگارش فیلمنامه است
محمد قهرمانی معاون فرهنگی هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به جلسه اخیر دست‌اندرکاران فیلم مهدوی «کسوف» با مسئولان مرکز تخصصی مهدویت ابراز داشت: در این دیدار که حجج اسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت، محمدرضا نصوری معاونت تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز به همراه پنج نفر از کارشناسان از جمله آرانی، شهبازیان، سلیمیان، صدوقی و عرفان برگزار شد، قرار شد نقطه نظرات کارشناسان مهدویت در فیلم «کسوف» لحاظ شود.

وی افزود: در نظر داریم برای نخستین بار در حوزه مهدویت با توجه به دغدغه‌ای که وجود دارد با دوستان گروه فیلم‌نامه نویسی ورود پیدا کنیم تا بتوانیم پیام موضوع مهدویت را به شایستگی منتقل کنیم.

قهرمانی با تأکید بر اینکه نمی‌توان همه مفاهیم مهدوی را در قالب فیلم منتقل کرد، اظهار داشت: طبیعی است که فیلم «کسوف» خمیر مایه داستانی خواهد داشت و این نام هم با توجه به موضوع مهدویت انتخاب شده است،‌ زیرا در کسوف خورشید از دیدگان پنهان است.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد که مرکز تخصصی مهدویت یک کارشناس به عنوان ناظر بر محتوا انتخاب کند و قراردادی در این رابطه تنظیم شود، همچنین کارگردان فیلم «کسوف» هم بعد از نگارش فیلم‌نامه مشخص خواهد شد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما