تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۲۶۳۳

اعضای جدید کانون مداحان شهرستان میامی انتخاب شدند

اعضای جدید کانون مداحان شهرستان میامی انتخاب شدند
حجت الاسلام مجید بخشی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی ضمن اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی طی روز جمعه گذشته، افزود: در این دوره ۱۰ نفر کاندیدا شده بودند که در نهایت پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر نیز نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی با یادآوری اینکه این انتخابات هر چهارسال یکبار بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: در میامی نیز انتخابات با حضور بیش از ۷۸ درصد مداحان و شعرای آئینی شهرستان در بخش کالپوش، کلاته های شرقی و شهر میامی برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی میامی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات علی آقائی با ۷۳رای، غلامرضا فلاحتی با ۶۲ رای، عبدالرضا آذرپور با ۵۹ رای، محمدعلی بیات با ۵۱ رای و محسن قربانزاده با ۴۸ رای به عنوان اعضای اصلی و مریم حدیدی با کسب ۴۳ رای و اسماعیل اسدیان با ۳۶ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بخشی در خاتمه با تاکید بر اینکه کاندیدا ها یک هفته برای اعتراض به روند برگزاری انتخابات وقت دارند تصریح کرد: رسیدگی به امور مداحان و شعرای آئینی، برگزاری نشست های آموزشی، توجیهی و ... از اولویت های کاری اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی است.

شهرستان میامی ۱۵۷ مداح و شاعر آئینی دارد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما