تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۲۶۳۸

انتخابات کانون مداحان پاکدشت با حضور ۱۱۲ نفر از مداحان برگزار شد

انتخابات کانون مداحان پاکدشت با حضور ۱۱۲ نفر از مداحان برگزار شد
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اردستانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران نبأ بیان کرد: انتخابات کانون مداحان این شهرستان همزمان با سراسر کشور ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح در محل این اداره با رقابت ۱۱ نفر از کاندیداها برگزار شد.

وی با اشاره به شناسایی و ساماندهی مداحان این شهرستان اظهار کرد: این اداره اقدام به شناسایی و ساماندهی ۱۷۰ نفر از مداحان در این شهرستان کرد که روز گذشته شاهد حضور حداکثری مداحان بودیم، در این انتخابات بیش از ۱۱۲ نفر از مداحان حضور داشتند و به کاندیدای مورد نظرشان رأی دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت درباره نحوه نظارت بر حسن اجرای این انتخابات بیان کرد: جهت نظارت بر روند این انتخابات پای صندوق رأی یک ناظر از استان مستقر شد و همچنین از نیروی انتظامی نیز جهت امنیت بیشتر برگزاری انتخابات دعوت شد.

اردستانی با اشاره به هدف تشکیل کانون مداحان تصریح کرد: ساماندهی مداحان و شعرای آئینی و نظارت برعملکرد تخصصی مداحان و شعرا، تغذیه فکری و طرح‌های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد از مهمترین برنامه‌های این اداره در راه‌اندازی کانون مداحان است.

وی در پایان بیان کرد: آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی مداحان و شعرای آئینی از خرافات و بدعت‌ها، هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان و هدفمند کردن برنامه‌ها از دیگر اهداف این اداره است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما