تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
۰
کد مطلب : ۲۲۶۴۱

برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در شهرستان اندیمشک

برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در شهرستان اندیمشک
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام سعید علیپور از برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی همزمان با سراسر کشور، در شهرستان اندیمشک خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این ارتباط گفت: شهرستان اندیمشک بیش از ۴۰۰ نفر مداح اهل البیت(ع) دارد و طی سال های گذشته با برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی بصورت هفتگی و مستمر، سعی در ارتقاء بخشیدن به سطح مهارت مداحی در این شهرستان داشتیم.

وی افزود: مداحان اهل البیت(ع) جزء اقشار تأثیرگذار جامعه دینی هستند و چنانچه آنان خوب آموزش ببینند و تهذیب نفس را سرلوحه زندگی خویشتن قرار دهند، قطعاً اثربخشی بیشتری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام سعید علیپور تصریح کرد: در روز جمعه مورخ ۱۲ دیماه ۱۳۹۳ همزمان با سراسر کشور انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در شهرستان اندیمشک برگزار شد که آقایان عبدالحسین حسنوند، روح الله دانائی فر، غلامعلی بهداروند، مجید کنجدکار، ایوب شریفی، بهروز زارعی و گودرز جهانگیری به ترتیب حائز اکثریت آراء شدند.

وی ابراز امیدواری کرد تا افراد منتخب با پشتکار و با توسعه برنامه های آموزش مداحی بتوانند خدمات ارزنده ای را انجام دهند و در پیشبر اهداف عالی سازمان تبلیغات اسلامی که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است موفق باشند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما