تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۴

اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال و بختیاری مشخص شدند

اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال و بختیاری مشخص شدند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: از ۱۱۶ نامزد این انتخابات ۴۷ نفر عضو اصلی و ۱۹ نفر به‌عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه ۵۰۳ نفر از ۹۱۹ نفر مداح دارای پرونده در انتخابات شرکت کردند، گفت: در مجموع ۵۵ درصد مداحان در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی شرکت کردند.

وی افزود: این دوره از انتخابات در سه شهرستان بن، سامان و کیار برای نخستین بار برگزار شد.

اروجی با اشاره به اینکه فرصت یک هفته ای از هفدهم تا ۲۲ دی ماه برای رسیدگی به اعتراضات، گفت: پایان دی ماه زمان تأیید انتخابات از سوی مرکز مشخص شده است.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی گفت: در شهرستان شهرکرد از مجموع ۱۵۷رای ماخوذه حمیدرضا توسلی با ۱۱۸ رای، هادی یزدانی با ۷۸ رای، یعقوب محمدخانی با ۷۳ رای، کورش صادقی با ۷۲ رای، مهناز فاضلیان با ۷۲ رای، حسن همتیان با ۶۷ رای و سید محمد موسوی با ۶۶ رای به‌عنوان اعضای اصلی کانون مداحان و شاعران آیینی انتخاب شدند.

وی افزود: سید مهدی کاظمی با ۶۶ رای، لیلا امیری با ۶۱ رای و سکینه قائدی با ۴۳ رای به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اروجی گفت: در شهرستان بروجن از مجموع ۳۷ رای، علیرضا باباخانیان با ۲۸ رأی، اسحاق جمالی با ۲۶ رأی، احمدرضا میرزائیان با ۲۳ رأی، اقدس بازدار با ۲۰ رأی و ایوب محمدی با ۱۹ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و احترام السادات مدنی با ۱۴ رأی و علی اصغر یونسی با ۱۲ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در شهرستان لردگان از ۶۶ رأی مأخوذه، سید محمد موسوی با ۴۹ رأی، سیروس محمدی با ۴۷ رأی، معصوم علی بابااحمدی با ۴۱ رأی، غلام رضا کیانی با ۳۷ رأی و خدیجه بامیری با ۳۵ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و قاسم علی جلیل با ۳۴ رأی و فاطمه فتاحی با ۱۹ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اروجی افزود: در شهرستان کوهرنگ از مجموع ۲۸ رأی مأخوذه، داود غیبی با ۱۸ رأی، رضا فرامرزی با ۱۷ رأی، رستم یوسفی با ۱۴ رأی، مسلم محمد حسینی با ۱۶ رأی و صدیقه اکبری با ۱۱ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و جهانگیر فرامرزی با ۱۳ رأی و ابراهیم مهری بابادی با ۵ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در شهرستان کیار از مجموع ۴۸ رأی مأخوذه، حمید حمزه با ۳۶رأی، یوسف هاشمی با ۲۷ رأی، کامران محمدی با ۲۵ رأی، سهراب اسدی با ۲۵ رأی و احترام رحیمی با ۱۷ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و عذرا حمزه با ۱۷ رأی و ابراهیم فاطمی با ۱۴ رأی به‌عنوان علی البدل انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام اروجی گفت: در شهرستان بن از مجموع ۲۷ رأی، محمد علی آتش افزا با ۱۷ رأی، سیده حکیمه موسوی با ۱۷ رأی، علیرضا احمدی با ۱۵ رأی، محمد طاهری با ۱۵ رأی و ابراهیم طاهری با ۱۴ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و مرتضی احمدی با ۱۲ رأی و مریم سلیمی با ۱۰ رأی به‌عنوان علی البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در شهرستان سامان از مجموع ۳۹ رأی مأخوذه، محسن رحیمی با ۳۳ رأی، سید محمود نوربخش با ۲۱ رأی، افسانه حیدری با ۱۵ رأی، محسن محمد قاسمی با ۱۴ رأی و بهزاد مظاهری با ۱۲ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و فرج الله شهریاری با ۸ رأی و سید اسماعیل طاهری با ۷ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اروجی افزود: در شهرستان فارسان از مجموع ۴۸ رأی مأخوذه، روح الله امیریان با ۳۳ رأی، افسانه قاسمی با ۲۹ رأی، روح الله عسگری با ۲۸ رأی، عادل حیدری با ۲۱ رأی و گل تاج نجفی با ۲۱ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و سمیه شهرانی با ۲۱ رأی وعلی ضامن بزرگ نیا با ۱۸ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در شهرستان اردل از مجموع ۵۳ رأی مأخوذه، فیض الله طاهری با ۳۹ رأی، پژمان سیفی با ۳۳ رأی، عباس رئیسی با ۲۷ رأی، سجاد رئیسی با ۲۶ رأی و حمزه علی عیدی با ۲۶ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و ظهراب رئیسی با ۲۳ رأی و فاطمه صالحی با ۲۱ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما