تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۲۷۰۳

۱۱۸ عنوان کتاب با موضوع امام زمان(عج) در یک نرم‌افزار

۱۱۸ عنوان کتاب با موضوع امام زمان(عج) در یک نرم‌افزار
نرم‌افزار«سیره معصومان(ع)» که به منظور شرح حال و زندگینامه اهل بیت(ع) تولیده شده است، ۱۱۸عنوان کتاب پیرامون حضرت ولی عصر(عج) را در ۱۰ موضوع مختلف به جامعه علمی کشور عرضه کرده است.

اتصال ۱۳ هزار و ۸۵۹ فیش پژوهشی از ۱۱۸عنوان کتاب به درختواره امام زمان (عج) در ۱۰ موضوع و سرشاخه احوال شخصی، امامت، غیبت، ظهور، سیره، مناقب، پس از امام مهدی (عج)، اصحاب و راویان، سال‌شمار، کتاب‌شناسی مطالب ارزشمندی را به دانش پژوهان ارائه کرده است.
ارائه ۲۸ عنوان کتاب اختصاصی حضرت مهدی(ع) همچون الغیبة نعمانی، الغیبة شیخ طوسی، الفصول العشرة شیخ مفید، کمال‌الدین شیخ صدوق، نجم‌الثاقب محدث نوری در بخش کتابخانه از محتویات این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام مهدی(عج) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی و ارائه ۱۳ زیارت‌نامه مخصوص حضرت مهدی (عج) همچون دعای ندبه، دعای عهد و... از محتویات نرم‌افزار سیره معصومان(ع) است.

۴۴ قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه، نمایش ۱۰ تصویر زیبا از سرداب مقدس، مسجد سهله و مسجد جمکران و ارائه ۱۷۵ آیه قرآن مرتبط با امام مهدی (عج) در بخش «آینه وحی» با قابلیت اتصال به متن از محتویات دیگراین نرم‌افزار ارزشمند است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این نرم‌افزار به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما