تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۲۷۶۴
دبیر علمی همایش«مهدویت در امتداد عاشورا»:

مهدویت در امتداد عاشورا به ثمر رسید

مهدویت در امتداد عاشورا به ثمر رسید
حجت‌الاسلام علی پورباقر ، از انتشار کتاب این همایش در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی سنندج با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان کردستان، همایش و کارگاه آموزشی «مهدویت در امتداد عاشورا» را ۲۵ آذر ۹۳ در فضای معنوی مهدوی برگزار کرد که جلسه سخنرانی و کرسی‌های آزاد‌اندیشی بخشی از آن برنامه بود.

گفتنی است مباحث این جلسات توسط «مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی سنندج» به کتاب تبدیل شده است. این کتاب در دی ماه ۹۳ روانه بازار خواهد شد و فایل الکترونیکی آن هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مقدمه‌ای با عنوان «دیدگاه بزرگان درباره مهدویت» و مقالات و گزارش هایی درباره آشنایی استادان و دانشجویان با تازه‌های نشر حوزه مهدویت، دیدگاه نماینده ولی فقیه در استان و رهنمودهای‌ ایشان درباره مهدویت، پیام همایش و پرسش و پاسخ‌های مطرح‌شده در کرسی‌های آزاد اندیشی، بخش‌هایی از این کتاب را تشکیل می‌دهند؛ با توجه به این‌که اکثر شرکت‌کنندگان در این همایش، اهل سنت بودند، سؤال‌هایی هم که در کارگاه مطرح شد، دیدگاه علمای اهل سنت نسبت به امام زمان (عج) را مطرح کرد.

دبیر علمی همایش «مهدویت در امتداد عاشورا» ادامه داد: از آنجایی که این همایش در آستانه اربعین حسینی برگزار شد و مباحث آن عاشورایی ـ مهدوی بود، نام آن را «مهدویت در امتداد عاشورا» گذاشتیم.

کتاب ۳۵۰ صفحه‌ای «مهدویت در امتداد عاشورا» با شمارگان پنج هزار نسخه به بهای ۱۰ هزار تومان از سوی «مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی سنندج» با همکاری ادارات و ارگان‌های استان کردستان منتشر شده است.
مرجع : آینده روشن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما