تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
۰
کد مطلب : ۲۲۷۸۰

سرودها و مداحی‌های دفاع مقدس در زنجان بازسازی می‌شوند

سرودها و مداحی‌های دفاع مقدس در زنجان بازسازی می‌شوند
حمیدرضا اسماعیلی از برگزاری جلسه‌ای طی هفته گذشته با حضور سید‌یوسف شبیری، مداح برجسته زنجانی و کیارش میرمحمدرضایی، هنرمند آهنگساز زنجانی در استودیو ضبط موسیقی حوزه هنری استان زنجان خبر داد.

وی ادامه داد: این جلسه در راستای آغاز به کار تولید و بازسازی سرودها و مداحی‌های دوران دفاع مقدس و اشعار موسیقایی عاشورایی در زنجان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان افزود: در این جلسه اشعار و تعداد قطعه‌هایی که قرار است توسط گروه هنرمند آئینی حوزه هنری استان زنجان تولید و بازسازی شوند، انتخاب شد.

اسماعیلی افزود: سرودها و مداحی‌ها دوران دفاع مقدس و همچنین اشعار و موسیقی‌هایی که با مضامین عاشورایی در این گروه هنری تولید خواهند شد، با نوای سید‌یوسف شبیری و آهنگسازی کیارش میرمحمدرضایی بازسازی خواهند شد.

کیارش میرمحمدرضایی، جوان هنرمند زنجانی است که در سال‌های اخیر موفق به تولید قطعات موسیقی آئینی مختلفی شده است که در زمره آثار انقلابی، عاشورایی و ملی قرار می‌گیرند.

همچنین سید‌یوسف شبیری نیز از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان زنجان است که در اجتماعات بزرگ عزاداران حسینی استان زنجان، نوای وی را می‌توان شنید.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما