تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۶

اولین کاروان ایرانی وارد کاظمین می‌شود

اولین کاروان ایرانی وارد کاظمین می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مصطفی قاسمی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق اعلام کرد: با توجه به بهبودی شرایط امنیتی در عراق به ویژه در شهر کاظمین و بغداد و پاسخ مثبت مسئولان ایرانی و عراقی زیربط، از این پس زائران ایرانی (هوایی و زمینی) می‌توانند به شهر مقدس کاظمین سفر کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که بسترهای لازم از جمله، امنیت، حمل و نقل، اسکان و غذای زائرین حسینی در شهرهای کاظمین و بغداد فراهم شده است، زائران ایرانی می‌توانند به راحتی به شهر مقدس کاظمین سفر کنند.

فرودگاه بغداد از روز سه‌شنبه پذیرای زائران حسینی است

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق با بیان این که فرودگاه بغداد از روز سه‌شنبه پذیرای زائران حسینی است، گفت: کاروان‌هایی که از فرودگاه بغداد وارد کشور عراق می‌شوند، شب اول را در کاظمین می‌گذرانند و سه شب بعدی را در کربلا معلی و سه شب آخر را نیز در نجف اشرف سپری می‌کنند.

وی درباره کاروان‌های ورودی از شهر مقدس نجف نیز، گفت: کاروان‌هایی که ورودی آنها از فرودگاه نجف اشرف است، ابتدا سه شب در نجف اشرف اقامت کرده، سپس سه شب نیز در کربلای معلی خواهند بود و شب هفتم را در شهر کاظمین سپری خواهند کرد.

یادآوری می‌شود: به علت ناامنی ایجاد شده از سوی گروهک تروریستی – تکفیری داعش در ابتدای تابستان امسال و به خاطر تامین امنیت زائران حسینی، سفر زائران به شهر کاظمین ممنوع شده بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما