تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۲۸۷۱

اربعین دولتی نشود/ استقبال حج و زیارت از ایده‌های کارشناسانه در حوزه عتبات

اربعین دولتی نشود/ استقبال حج و زیارت از ایده‌های کارشناسانه در حوزه عتبات
شهردار و اعضای شورای شهر مهران با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، ضمن با شکوه خواندن مراسم اربعین امسال، زحمات و تلاش‌های مردم و مسئولان شهر مهران در امر خدمات رسانی به زائران عتبات را قابل ستایش دانست و اظهار داشت: مردم استان ایلام و شهرستان مهران از دیرباز به مهمان‌نوازی و سخاوت شهرت داشتند و با ارائه خدمات به زائران در اربعین حسینی (ع)، ارادت خود را به سیدالشهدا علیه‌السلام به نمایش گذاشتند.

وی از رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از ایثار و میزبانی مردم استان‌های ایلام و خوزستان از زائران در ایام اربعین خبر داد و گفت: اربعین برای ما از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است و این افتخار عظیم برای شیعه و جهان اسلام یک سرمایه ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: شورای شهر و مسئولان نهادهای مختلف شهرستان مهران باید طرح جامعی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ارایه خدمات بهتر به زایران حسینی تهیه کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه باید از دولتی کردن امور اربعین پرهیز شود، بر مشارکت گسترده و برنامه ریزی شده مردم در امور مختلف آن تاکید کرد و افزود: مجموعه حج و زیارت از همه طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادهای کارشناسانه در حوزه عتبات استقبال و حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این دیدار نیز طاهری شهردار مهران و عیدی‌نیا، رئیس شورای شهر مهران گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در شهر مهران ارائه کردند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما