تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
۰
کد مطلب : ۲۲۸۷۳

پیشنهاد آموزش نغمات موسیقی به مداحان با همکاری حوزه هنری

پیشنهاد آموزش نغمات موسیقی به مداحان با همکاری حوزه هنری
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، رضا معممی مقدم، گفت: ظرفیت موسسات وابسته سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در گام اول باید به دنبال هم افزایی ظرفیت‌های خودمان باشیم، افزود: ۹۱ هزار هیئت مذهبی، هشتاد هزار مداح، خیل عظیم جمعیت بانوان فرهیخته و ۵۲۰۰ موسسه و اتحادیه قرآنی ظرفیت عظیمی است که باید معرفی و تبیین شود و لذا برپایی نمایشگاه توانمندی‌های سازمان تبلیغات اسلامی موضوعی قابل توجه است.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اگر به دنبال بسط گفتمان فعالیت های قرآنی هستیم، بهترین بسترش هیئات مذهبی است، افزود: با افزایش هیئات مذهبی با رویکرد قرآنی می توانیم در گسترش مبانی قرآنی گام برداریم و حتی با برنامه ریزی هر هیئت مذهبی در یک برنامه ۵ساله می تواند یک مربّی قرآن داشته باشد.

راه اندازی کرسی تلاوت قرآن در هیئات مذهبی، برپایی جلسات جمع خوانی قرآن، سطح بندی مربیان قرآنی توسط اتحادیه موسسات قرآنی از دیگر پیشنهادات معممی مقدم در امور قرآنی بود.

معممی مقدم با تاکید بر راه اندازه شبکه مجازی ارائه محصولات فرهنگی و ارتقاء سواد رسانه ای جامعه هدف سازمان گفت: اصفهان قطب تشکل های دینی و کانون های فرهنگی مردمی است و لذا باید تولیدات فرهنگی استان اصفهان در فضای مجازی معرفی شود.

وی افزود: اصفهان با توجه به ظرفیت های عظیم دینی و انسانی می تواند نسخه ملی در برخی عرصه‌های فرهنگی ارائه بدهد و لذا باید سند تحول جبهه مردمی انقلاب در مقیاس استانی داشته باشد.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری مهر به‌عنوان یک رسانه موثر می تواند به آسیب های عزاداری توجه کند و نقاط قوت و ضعف را تبیین کند، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های صلواتی توسط هیئات مذهبی به‌عنوان یک تشکل قرآنی نیز بسیار موثر خواهد بود.

رضا معممی مقدم به جمعیت بانوان فرهیخته اشاره کرد و گفت: این بانوان هستند که می توانند جامعه را در تحقق اقتصاد مقاومتی همراهی یا زمین‌گیر کنند.

آموزش نغمات موسیقی برای مداحان با همکاری حوزه هنری از دیگر پیشنهادات معممی مقدم در تعامل تشکل های دینی با حوزه هنری بود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما