تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۲۸۸۲

دوره آموزش تخصصی مداحی و مرثیه‌خوانی ویژه طلاب و مبلغان در قم برگزار می‌شود

دوره آموزش تخصصی مداحی و مرثیه‌خوانی ویژه طلاب و مبلغان در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام مرتضی وافی با اشاره به برگزاری دوره آموزش تخصصی مداحی و مرثیه‌خوانی اظهار کرد: دهمین دوره تخصصی فن رثاء(مداحی و مرثیه خوانی) با گرایش تاریخ و مقتل با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم توسط موسسه خانه خورشید در قم برگزار می‌شود.

وی آماده‌سازی طلاب و مبلغان برای ایام فاطمیه را از اهداف این دوره آموزش تخصصی عنوان کرد و افزود: آیین افتتاحیه این دوره به صورت کارگاهی انجام می‌شود که در روز دوشنبه ششم بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء، در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر موسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید ضمن دعوت از عموم طلاب حوزه‌های علمیه برای حضور در این دوره آموزشی، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی شرکت در دهمین دوره آموزش تخصصی فن رثاء(مداحی و مرثیه خوانی) با تلفن این موسسه به شماره ۳۲۹۲۹۲۰۶ تماس حاصل کنند.

وی با اعلام تاسیس مرکز خدمات فرهنگی ۳۱۳، تولید و عرضه محصولات و خدمات فرهنگی در میان مبلغان و جوانان، راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی با موضوع مهدویت، صحیفه سجادیه و عاشوراپژوهی را از فعالیت‌های آینده این موسسه عنوان کرد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما