تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۲۹۵۹

«۳۰ روز با پیامبر(ص)» منتشر شد

«۳۰ روز با پیامبر(ص)» منتشر شد
جلد نخست کتاب «۳۰ روز با پیامبر(ص)» به روایت حسین فتاحی از سوی انتشارات قدیانی منتشر می‌شود که این مجلد «از تولد تا خانه عمو» عنوان گرفته است.

این کتاب پنجره‌های کوچکی است که رو به دنیای بزرگ و پرماجرای زندگی پیامبر اسلام(ص) باز می‌شود. این مجموعه ۱۲ جلدی شامل ۳۶۵ حکایت از زندگی حضرت محمد(ص) است. این قصه‌واره‌ها تاریخ زندگی پیامبر(ص) و زندگی‌نامه دقیق، صحیح و کاملی است که با زبان ساده و کودکانه نوشته شده است.

حسین فتاحی، جلد اول این مجموعه را در ۱۱۲ صفحه مصور و ۳۰ بخش ـ ۳۰ روز ـ با روایتی ساده و روان که از قسمت‌های زیبا و ساده زندگی پیامبر است، بیان کرده: «مهمانی فرشته‌ها، پدربزرگ و نوه‌اش، اولین طواف، ...، گم شده‌ای که پیدا شد، درس بزرگ، خداحافظ پدربزرگ مهربان و در خانه عمو بخش‌هایی است که این مجموعه را تشکیل می‌دهد.»

منصوره محمدی، تصویرگر این مجموعه با هماهنگی که میان متن و تصور ایجاد کرده در درک مفاهیم و مطالب ارائه شده به مخاطب بسیار یاری می‌رساند.

در بخشی از این کتاب با عنوانِ «امتحانِ کوچک» می‌خوانیم: «عبدالمطلب، هر چه بیشتر فکر می‌کرد، بیشتر مطمئن می‌شد که محمد آینده درخشانی دارد؛ برای همین باید او را برای کارهای بزرگ، برای رهبری قریش و حتی برای رهبری همه مردم تربیت می‌کرد. ... عبدالمطلب محمد را صدا کرد و مثل همیشه با لبخند و مهربانی، دستی به سر او کشید و پیشانی‌اش را بوسید و گفت: امروز وظیفه پذیرایی از مهمانان کعبه با توست.»

مؤسسه انتشارات قدیانی، جلد نخست این کتاب را برای نخستین بار در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه روانه بازار کتاب کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی مؤسسه به آدرس www.ghadyani.org کتاب‌ها را به صورت آنلاین خریداری کرده و از باقی کتاب‌های منتشر شده توسط این مؤسسه مطلع شوند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما