تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۲۹۸۶

آرم شورای هیئت‌های مذهبی کشور رونمایی می شود

آرم شورای هیئت‌های مذهبی کشور رونمایی می شود
نوشاد نوشادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور حضور روسای شورای هیئت‌های مذهبی کشور در استان بوشهر و برگزاری نشست مشترک و برنامه‌های پیرامونی صورت گرفته است.

وی به برگزاری نشست تخصصی شوراهای هیئت‌های مذهبی کشور در بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: روسای شورای هیئت‌های مذهبی کشور صبح روز جمعه یکم اسفندماه با پرواز تهران وارد بوشهر خواهند شد و پس از برگزاری مراسم استقبال، آئین شال‌اندازی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اضافه کرد: روسای شورای هیئت‌های مذهبی سپس به ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل در بوشهر خواهند رفت و مراسم استقبال رسمی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم شامل برنامه‌هایی همچون قرائت قرآن، چاووشی خوانی و مداحی خواهد بود و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز ضمن خوش‌آمدگویی، در این جمع به سخنرانی خواهند پرداخت.

نوشادی ادامه داد: حضور در نماز جمعه بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی در بوشهر است که پیش از حضور در مصلی، دیداری با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز خواهند داشت.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خاطرنشان ساخت: روسای شورای هیئت‌های مذهبی عصر روز جمعه نیز به شهر دلوار سفر کرده و از موزه شهید رئیسعلی دلواری بازدید خواهند کرد.

وی از آغاز نشست شوراهای هیئت‌های مذهبی کشور در صبح روز شنبه خبر داد و بیان داشت: این برنامه در سالن کنفرانس هتل دلوار برگزار می شود.

نوشادی تاکید کرد: سالاری استاندار بوشهر، آزادشهرکی شهردار بوشهر و یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس از سخنرانان این نشست خواهند بود.

وی ادامه داد: نشست تخصصی هیئت‌های مذهبی کشور نیز روز شنبه برگزار می‌شود و پایان‌بخش این برنامه‌ها نیز صدور قطع‌نامه در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص) است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر به بازدید روسای شورای هیئت‌های مذهبی از نیروگاه اتمی بوشهر اشاره کرد و افزود: همچنین در این سفر از آرم شورای هیئت‌های مذهبی کشور نیز رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: این همایش با محور نقش هیئت‌های مذهبی در مبارزه با افراطی‌گری مذهبی برگززار می ‌شود که با هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد برگزاری کیفیت برنامه‌های نشست باشیم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما