تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
۰
کد مطلب : ۲۳۱۱۳

«محمد رسول‌الله» تأثیرگذار بر مخاطب است

«محمد رسول‌الله» تأثیرگذار بر مخاطب است
مهدی پاکدل درباره این فیلم سینمایی گفت: به تک‌تک بچه‌های تیم فیلمسازی «محمد رسول الله» خسته‌ نباشید، می‌گویم که زحمت بسیار فراوانی برای ساخت این فیلم سینمایی کشیدند.

وی افزود: امروز برای اولین بار بود که موفق به دیدن این فیلم سینمایی شدم و فوق‌العاده از دیدن آن لذت بردم به طوری که هم‌اکنون به قدری هیجان‌زده هستم که نمی‌توانم حرف بزنم اما با این حال مطمئنم که این فیلم تاثیر خود را روی مخاطب خواهد گذاشت چون همیشه نور بر تاریکی پیروز است.

علیرضا شجاع‌نوری بازیگر نقش عبدالمطلب فیلم «محمد رسول الله» نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: من فکر می‌کنم تماشاگران باید این فیلم را بدون پیام ببینند و همانطور که نام فیلم فقط با یک اسم شروع می‌شود و هیچ نوشته‌ای هم ندارد، بنابراین تصور می‌کنم که من نباید بگویم این فیلم چه پیامی برای مخاطب دارد.

وی در رابطه با نحوه اکران این فیلم سینمایی نیز توضیح داد: فعلا داغ و نشئه تماشای این فیلم سینمایی برای اولین بار بعد از ۲ سال انتظار هستم، به همین خاطر شاید در حال حاضر بحث پیرامون مباحث حرفه‌ای فیلم لازم نباشد و به طور حتم در آینده نیز پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما