تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
۰
کد مطلب : ۲۳۱۴۲

مذاکره با پخش کننده های جهانی پروژه «محمد رسول الله(ص)» آغاز می شود

مذاکره با پخش کننده های جهانی پروژه «محمد رسول الله(ص)» آغاز می شود
محمدمهدی حیدریان مدیر پروژه سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی در حاشیه نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و هنرمندان در سینما فرهنگ درباره اقداماتی که نسبت به انتقادات الازهر مصر در دستور کار دارند و امکان نمایش آن برای منتقدان پیش از اکران جهانی گفت: فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» برای تکمیل صداگذاری حدود سه هفته دیگر کار دارد و پس از انجام این موارد فیلم برای پخش جهانی آماده خواهد شد. پس از آن برنامه های مفصلی داریم تا گروه ها با سلایق و اعتقادات مختلف بتوانند فیلم را ببینند و یک مواجهه علنی با فیلم پیدا کنند. با نمایش فیلم برای این گروه ها تصورات و پیش فرض هایی را که بدون دیدن فیلم بیان کرده اند جنبه عینی یافته و از این طریق می توانند به دریافت درستی از اثر برسند.

وی افزود: فکر می کنم فیلم «محمد رسول الله» هر نوع ذائقه ای را که به دنبال حقیقت باشد راضی می کند؛ چه به جهت استنادات تاریخی که به اندازه کافی در این مورد تحقیق و مطالعه شده و چه از لحاظ کیفی و فنی. برای تولید این فیلم بهترین های داخل و خارج انتخاب شده اند و مطمئنا نتیجه نهایی این اثر سینمایی می تواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

حیدریان درباره بازخوردهایی که در روزهای اخیر از فیلم گرفته است، بیان کرد: حسی که از همه افرادی که در چند روز اخیر به تماشای فیلم نشسته اند، گرفته ام این بوده که همگی نفس راحتی کشیده اند که بالاخره تصویر درستی از حضرت محمد (ص) در این فیلم به تصویر کشیده شده است و ما می توانیم بخشی از حقیقت کنونی حضرت را به تصویر بکشیم.

مدیر پروژه «محمد رسول الله (ص)» در پایان درباره اکران جهانی فیلم یادآور شد: از یک ماه دیگر مذاکراتمان را با پخش کننده های فیلم آغاز می کنیم. در سالیان گذشته و به ویژه در ماه های اخیر درخواست های بسیاری برای پخش جهانی فیلم داشته ایم اما همه مذاکرات را موکول به بعد از اتمام مراحل فنی فیلم کردیم تا توزیع کننده ها هم فیلم کامل شده را ببینند لذا از ماه آینده مذاکراتمان را برای به توافق رسیدن با پخش کننده آغاز خواهیم کرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما