تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۳۲۶۳

مرحله دوم اعزام زائران حج عمره کرمانشاه از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

مرحله دوم اعزام زائران حج عمره کرمانشاه از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود
رضا نجفیان مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: مرحله اول پروازهای استان کرمانشاه به سفر معنوی حج عمره از ۲۳ آذر ماه امسال شروع شده و تا ۱۸ اسفند هم ادامه دارد و در این مدت نیز همه پروازها به موقع انجام شده و زائران کرمانشاهی و ایلامی از فرودگاه شید اشرفی اصفهانی پرواز کرده‌ اند.

وی افزود: خوشبختانه امسال شاهد کاهش چشمگیر تاخیرات پروازی بودیم و بیشتر پروازها به موقع انجام شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در ادامه گفت: مرحله دوم پرواز‌ها از تاریخ ۲۰ اسفند امسال تا ۲۲ خرداد ۹۴ خواهد بود.

وی افزود: این مرحله که مرحله دوم اعزام‌ های حج عمره است از اولویت یک تا ۳۵۰ جذب شده و در صورت بودن جای خالی از اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ نیز جذب و اعزام می‌ شوند.

نجفیان در خصوص ظرفیت‌ های موجود برای ثبت‌ نام متقاضیان کاروان‌های مرحله دوم حج عمره امسال گفت: کل ظرفیت ما تا پایان دوره تکمیل شده است.

۲۰ کاروان ۱۲۰ نفره از کرمانشاه اعزام می‌ شوند

وی تصریح کرد: اما چنانچه عربستان سهمیه جدید یا ویزای جدیدی را به ایران بدهد به استان ما هم تعلق می‌گیرد و زائرانی که در نوبت هستند به نوبت جذب، پذیرش اعزام می‌ شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تعداد کاروان‌ های استان را ۲۰ کاروان ۱۲۰ نفره اعلام کرد.

نجفیان گفت: طول سفر زائران ۱۰ روز بوده و به جز کرمانشاه زائران استان ایلام نیز از ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه پرواز می‌ کنند.

وی در خصوص سایر استان‌های غربی نیز گفت: پیش از این کردستان نیز زائرانش را از کرمانشاه و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی اعزام می‌ کرد که امسال پروازهای آنها از همدان انجام می‌ شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما