تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۳۳۰۲

برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در فاطمیه(س) با شادی نوروزی تلاقی نداشته باشد

برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در فاطمیه(س) با شادی نوروزی تلاقی نداشته باشد
حجت‌الاسلام سیدمحمود فقیهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در دیدار با رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کاشان گفت: شورای هیئت‌های مذهبی، بازو و کمک‌کار اداره تبلیغات اسلامی در امور هیئت‌های مذهبی است.

وی با اشاره به برخی اختلاف سلایق در مدیریت هیئت‌های مذهبی گفت: شورای هیئت‌های مذهبی باید با تدبیر، این اختلاف سلایق را بررسی و حل و فصل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم‌چنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه(س) دوم با عید نوروز گفت: هیئت‌های مذهبی، ایام شهادت حضرت زهرا(س) را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی نوروز تلاقی نداشته باشد.

فقیهی تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های شهادت حضرت صدیقه در شب و روز شهادت، تدبیر در نصب بنر و پارچه نوشته‌های شهادت در محدوده ایام شهادت می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

مجتبی رضازاده، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کاشان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش هیئت‌های مذهبی در فرهنگ‌سازی به‌ویژه در بین نسل جوان، عنوان کرد: فعالیت بیش از ۶۳۰ هیئت مذهبی در شهرستان کاشان پتانسیل خوبی برای تأثیرگذاری در بین قشر جوان است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کاشان همچنین با اشاره به برخی آسیب‌های عزاداری در شهرستان کاشان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی هیئت‌های مذهبی از ضروریات آسیب‌زدایی هیئت‌های مذهبی شهرستان کاشان است.

رضازاده افزود: شورای هیئت‌های مذهبی کاشان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس سرفصل‌های سازمان تبلیغات اسلامی را دارد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما