تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۳۳۵۷

نمایش«رستاخیز» در جشنواره فیلم دینی «رویش»

نمایش«رستاخیز» در جشنواره فیلم دینی «رویش»
سینما آزادی از امروز با میزبانی از نهمین جشنواره فیلم دینی رویش، فیلم هایی دینی را برای علاقمندان به نمایش در می آورد. این جشنواره از سه شنبه به مدت سه روز در سه بخش ملی، جوانه های رویش و خارج از مسابقه و در قالب های مستند، پویانمایی و داستانی برگزار خواهد شد.

علاوه بر نمایش فیلم های دینی، جلسات گفتگوی جمعی با کارگردانان در سه روز نهمین جشنواره رویش در ساعت های ۱۵ :۱۵ و ۱۹:۴۵ و همچنین نشست های تحصصی در ساعت ۱۷:۱۵ در سینما شهر قصه پردیس آزادی بر گزار می شود.

نحستین فیلمی که در نهمین جشنواره رویش در اکران ویژه به نمایش در می آید، فیلم رستاخیز به کارگردانی احمد رضا درویش است که فردا، سه شنبه پنجم اسفند ساعت ۲۲ در سینما آزادی به نمایش در می آید.

"شاهزاده روم" به کارگردانی هادی محمدیان، ششم اسفند ساعت ۲۲، " مزار شریف" به کارگردانی عبدالحسن برزیده، هفتم اسفند ساعت ۲۰:۳۰ و " زمستان آخر" به کارگردانی سالم صلواتی ساعت ۲۲ هفتم اسفند در سینما آزادی نمایش داده می شود.

در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش سه فیلم هادی مقدم دوست با عناوین " بی پولی"، "سر به مهر" و " فریدون مهربان است" ساعت ۲۲ به ترتیب در روزهای برگزاری جشنواره به نمایش در می آید.

گفتنی است، نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش از ۵ تا ۷ اسفند در پردیس سینمایی آزادی تهران و مراسم اختتامیه آن ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما