تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
۰
کد مطلب : ۲۳۴۶۵

رقابت 60 مداح نوجوان در مسابقات مداحی دانش‌آموزان زیرکوه

رقابت 60 مداح نوجوان در مسابقات مداحی دانش‌آموزان زیرکوه
علیرضا مهدی‌پور اظهار داشت: توجه به فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اهمیت ویژه‌ای دارد و باید دانش‌آموزان با این فرهنگ آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش‌آموزان با آواها و نواهای عاشورایی، استفاده درست و صحیح از اشعار مناسب و ایجاد بصیرت عاشورایی عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه افزود: در این مسابقات ۶۰ دانش‌آموز مداح از سه مقطع تحصیلی حضور داشتند که در پایان در مقطع ابتدایی محمد امین غضنفری از آموزشگاه شهید کاوه، ابوالحسن محمد‌‌پور از دبستان ایثار و علیرضا صادق‌پور از آموزشگاه شهید صادقی بارنجگان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

مهدی‌پور گفت: در مقطع متوسطه اول نیز علی شیری و امیرحسین عابدی از آموزشگاه سمیه بارنجگان و حسین احمدی از آموزشگاه برکت پیشبر حائز رتبه‌های برتر شدند. در مقطع متوسطه دوم نیز دانش‌آموزان مجتبی کاظمی از آموزشگاه علامه جعفری حاجی‌آباد، سعید سپهری از آموزشگاه نمونه ابن‌سینا و علی سلمانی از آموزشگاه علامه جعفری به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: داوری و انتخاب دانش‌آموزان برتر را سه مداح فرهنگی شهرستان سید هاشم نبوی، سید مصطفی حسینی و علی بیهقی بر عهده داشتند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما