تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۳۵۶۱

دبیر جشنواره فیلم‌های ۱۱۴ ثانیه‌ای «محمد(ص) پیامبر صلح» مشخص شد

دبیر جشنواره فیلم‌های ۱۱۴ ثانیه‌ای «محمد(ص) پیامبر صلح» مشخص شد
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم‌های ۱۱۴ ثانیه‌ای، مهدی حقیقی که در حال حاضر مشاور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با حکم حجت‌الاسلام حشمتی به دبیری جشنواره فیلم‌های کوتاه ۱۱۴ ثانیه‌ای «محمد(ص)پیامبر صلح» منصوب شد.

نظر به ضرورت پرداختن به شخصیت و ویژگی‌های پیامبر اعظم اسلام در برابر انواع هجمه‌ها و هتاکی‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان و معاندین دین مبین اسلام، در حکم معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مهدی حقیقی آمده است: «نظر به سوابق، دانش‌ها و صلاحیت‌ها و اهمیت جشنواره «محمد(ص) پیامبر اسلام» جنابعالی به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از هنرمندان داخل و خارج، آثاری در شأن رسول الله(ص) فراهم و عرضه شود.»

بر اساس این گزارش جشنواره فیلم‌های کوتاه ۱۱۴ ثانیه‌ای «محمد(ص) پیامبر صلح» سال آینده با حضور هنرمندان داخلی و خارجی به صورت بین‌المللی در سه بخش پویانمایی، داستانی و نماهنگ با محوریت تکریم و تبیین شخصیت حضرت ختمی مرتبت برگزار شده و فراخوان آن به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

جوایز برگزیدگان اصلی این جشنواره به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ هزار دلار تعیین شده است. مهدی حقیقی از مدیران با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی پیش از این مدیرکل سمعی و بصری معاونت سینمایی، مدیرکل آموزش سینمایی معاونت سینمایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیر تفاهمات بین‌ بخشی معاونت سینمایی، مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر در ۸ دوره، مدیر بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر در ۵ دوره و عضو هیئت انتخاب و داوران جشنواره‌های مختلف از جمله رشد، وارش و .. بوده است.

حقیقی دانش‌آموخته دانشکده صدا و سیما در رشته کارگردانی فیلم و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی بوده و تولید چند فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما