تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۳۷۲۰

گرامیداشت ایام فاطمیه همانند دهه عاشورا برای جهان اسلام با اهمیت است

گرامیداشت ایام فاطمیه همانند دهه عاشورا برای جهان اسلام با اهمیت است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام عید جلسه ای به منظور برنامه ریزی و آمادگی برای برنامه های عید نوروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه احیای گرامیداشت ایام فاطمیه باید همانند دهه عاشورا برای جهان اسلام با اهمیت و ارج گذاشته شود افزود: اگر فرهنگ فاطمی وجود نداشته باشد، باور به رسول اکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و امامت آسیب می بیند.

پورجمالی بیان داشت: هر چند به روزهای پایانی سال و جشن و سرور مردم در ایام عید نزدیک می‌شویم اما امت اسلامی و شیعی و ارزشی جامعه ما امسال در سوگ بزرگ بانوی اسلام هستند و در این ایام باید حرمت این بانوی بزرگوار حفظ شده و حرمت نگه داشته شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج به تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز اشاره کرد وگفت: علی رغم اینکه این ایام با عید نوروز مقارن شده باید مراسمات برگزار شود ولی مراسمات با توجه به اینکه مردم در عید نوروز بتوانند به دید و بازدید و مراسمات سنتی برسند.

وی تصریح کرد: امسال نیز مثل سالهای گذشته مراسمات ایام فاطمیه و عزاداری با شور و شعور بیشتری برگزار می شود.

گفتنی است، این جلسه که پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۳ برگزار شد، همچنین در خصوص بازدید از برنامه های مساجد محوری، بازدید از موسسات قرآنی وسرکشی از روحانیون مستقر وهجرت و اعزام مبلغ به روستاها بحث و تبادل نظر شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما