تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۳۸۸۳

در فرهنگ ایرانیان، محافل مذهبی عاملی برای اتحاد، انسجام و همدلی هستند

در فرهنگ ایرانیان، محافل مذهبی عاملی برای اتحاد، انسجام و همدلی هستند
احمد قاضی صبح شنبه در ادامه روند بازدید از ادارات شهرستان میامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید، در جمع کارکنان کانون فرهنگی تبلیغی این شهرستان، ضمن ابراز رضایت از فعالیت های فرهنگی و مذهبی سال گذشته در این منطقه، اظهار داشت: این مهم، حاصل زحمات فعالان حوزه های فرهنگی در نهادهای فرهنگ ساز بوده است.

وی افزود: با این وجود لازم است تا فعالیت های دینی و مذهبی در سال همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، بیش از پیش مورد تاکید و توجه قرار گیرد چراکه در فرهنگ ما ایرانیان، محافل مذهبی مانند عاشورای حسینی، همواره عاملی برای اتحاد، انسجام و همدلی هستند.

فرماندار شهرستان میامی همچنین با اشاره به شعار سال۹۴، تاکید کرد: همدلی و همراهی مردم و مسئولان در همه آحاد و اقشار جامعه، امروز در عرصه داخلی نوعی ضرورت است چراکه اتحاد رمز پیروزی ملت غیور ایران اسلامی است.

قاضی تصریح کرد: ملت ایران همواره نشان داده در بزنگاه های تاریخی برای ورود به میدان آماده است، لیکن این غیرت و شور دینی در کنار انسجام آحاد مردم شریف ایران اسلامی، راهگشای مشکلات درونی است.

وی افزود: رهبر انقلاب با هوشیاری و تدبیری مثال زدنی، حساسیت های درونی نظام را یکبار دیگر به مردم گوشزد کردند که با عنایت به این منویات می توان زمینه را برای سعادت جامعه فراهم کرد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی نیز در این دیدار، ضمن تبریک فرارسیدن بهار، گفت: بهار فرصتی دوباره است تا در همراهی، همدلی و انسجام مردم و مسئولان کوشای نظام یکبار دیگر تامل کنیم و در کنار یکدیگر و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام بکوشیم.

حجت‌الاسلام مجید بخشی تاکید کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی در مقابل همه جهانیان یکبار دیگر به اثبات رسیده است و حال زمان آن شده تا مردم ما دوشا دوش هم در تحقق شعار سال که همانا رمز پیروزی ملت ما است، کوشا باشند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان میامی، اظهار داشت: احداث و تکمیل خانه های عالم روستایی از جمله مواردی هستند که نیازمند توجه و عنایت ویژه مسئولان شهرستان است.

در خاتمه این نشست مقرر شد تا اعتبار لازم برای تجهیز و احداث خانه های عالم روستایی مورد مساعدت و همکاری فرماندار شهرستان میامی، قرار گیرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما