تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۳۹۸۲

هیئات مذهبی رشد فرهنگی جامعه را اولویت بدانند

هیئات مذهبی رشد فرهنگی جامعه را اولویت بدانند
رضا شریفی راد با اشاره به برگزاری نشست های ماهانه اعضای هیئات مذهبی اظهار داشت: همفکری و وحدت در اجرای برنامه های ملی و مذهبی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش هیئات مذهبی در تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) افزود: یکی از عوامل پایدار دین مبین اسلام تبلیغ دین به سبک هیئات مذهبی است که دلداده اهل بیت از روی علاقه و ارادت گردهم جمع شده و به آموزش و احیا ارزش های دینی می پردازند که این امر بسیارمهم است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان بیان داشت: ۲۸۲ هیئت مذهبی ثبت شده در سه شهر، هفت دهستان و ۱۱۴ روستای شهرستان تویسرکان در حال فعالیت هستند.

شریفی راد در ادامه با اشاره به نامگذاری سال اضافه کرد: روحانیت در همدلی و همزبانی نقش ویژه ای دارند و می توانند در جامعه این فرهنگسازی را انجام دهند.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه همواره روحانیت در جامعه و در بین مردم حضور دارد، عنوان داشت: همچنین روحانیون در جامعه نقش ارزشمندی دارند.

وی با اشاره به اینکه همدلی و هم صدا بودن ما را به اهداف نظام نزدیک و نزدیک تر می‌کند، گفت: این مقوله باعث کمرنگ شدن اختلافات می شود.

شریفی راد با بیان اینکه اصلی ترین هدف دشمنان این است که دولت مردان را ضعیف و مردم ایران را ناتوان جلوه دهند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین این دو عنصر اصلی در کشور هستند که باید تمام مردم و مسئولان در حفظ این زمینه بکوشند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما