تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
۰
کد مطلب : ۲۴۱۴۲

حضور ۷۰ شهروند فهرجی در دوره آموزش مداحی

حضور ۷۰ شهروند فهرجی در دوره آموزش مداحی
علی رکن‌آبادی، رئیس کانون مداحان شهرستان فهرج دیروز سه‌شنبه، ۲۵ فروردین در نخستین ‌دوره کلاس آموزش کانون‌ مداحان‌ فهرج گفت: ۷۰ نفر از خواهران و برادران علاقه‌مند به مداحی در حال فراگیری آموزش مداحی در دوره مقدماتی‌ هستند.

وی با اشاره به استقبال خوب برادران و خواهران دوره آموزش مداحی در سطح مقدماتی افزود: کلاس‌های این دوره روز‌های دوشنبه هر هفته و به مدت سه ماه بر‌گزار می‌شود.

رئیس کانون مداحان شهرستان فهرج تصریح کرد: به منظور آموزش بیشتر مداحان شهرستان فهرج کلاس‌های آموزش مداحی‌ در سطح‌، متوسطه‌ و تکمیلی‌ با استفاده از اساتید مجرب در شهرستان فهرج در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

رکن‌آبادی از ساماندهی و شناسایی ذاکران و مداحان اهل‌بیت(ع) در شهرستان فهرج خبر داد و افزود: تاکنون با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فهرج ۱۰۰ نفر مداح و ذاکر اهل‌ بیت(ع) شناسایی و کارت موقت ‌مداحی در‌یافت کرده‌اند.

وی یکی دیگر از بر‌نامه‌های این مجمع را بر‌گزاری همایش کانون مداحان شهرستان به منظور ایجاد انگیزه و شور نشاط انقلابی و عاشورایی برای بیان باورهای دینی بیان کرد.

رکن‌آبادی سازماندهی مداحان شهرستان ‌و برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی را مهم‌ترین رسالت کانون مداحان در سال جاری بیان کرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما