تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۴۱۶۱

تازه ترین آثار اساتید شعر آیینی در سایت مدایح و هلال

تازه ترین آثار اساتید شعر آیینی در سایت مدایح و هلال
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صدف نبوت هفت تازه ترین اثر استاد غلامرضا سازگار که شامل اشعار فاطمیه است در ۱۳۲ صفحه در سایت مدایح و هلال شاپ قرار گرفت تا شاعران، مداحان و سخنوران از این اشعار، نوحه و مراثی این کتاب ارزشمند استفاده کنند. همچنین روایت سوم کتاب عهد عتیق تازه ترین اثر محمد سعید میرزایی نیز بر روی سایت مدایح و هلال شاپ بارگذاری شد.

روایت اول و دوم کتاب عهد عتیق در ایام فاطمیه سال گذشته وارد بازار نشر شد که مورد استقبال مداحان و شاعران قرار گرفت، سعید میرزایی در کتاب‌های عهد عتیق به طور سلسله‌وار هرسال یک روایت تازه و روایاتی مختلف از وقایع زندگی حضرت زهرای مرضیه(س) را به صورت شعر وغزل فرم ارائه می‌دهد که این کار به نوبه خود منحصر به فرد است. البته حائز اهمیت است که محمد سعید میرزایی را به‌عنوان پدر و بنیان گذار غزل فرم در ایران می شناسند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل‌های صوتی، نوشتاری گنجینه اشعار و مراثی مؤسسه هنر و ادبیات هلال به سایت مدایح به نشانی www.madayeh.com و برای خرید کتاب‌های شعر اساتید برجسته مداحی و شعر آیینی به سایت هلال شاپ به نشانی helalshop.ir مراجعه کنند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما