تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۴۲۲

حمايت منافقين از مدعي دروغين امامت

حمايت منافقين از مدعي دروغين امامت
به گزارش خیمه، مدتي است كه شخص كذابي به نام «فاضل رباني» با تبليغات گسترده از طريق سايت شخصي خود و نشرياتي همچون «الحقيقة الداعي»، «صيحة الظهور» و «انصار داعي» اعلام كرده است كه پيامبر اسلام(ص) در زمان بشارت خود آمدن وي را خبر داده بود و اسم روستاي محل تولد وي نيز در كتابهاي تاريخي آمده است.

اين شخص كذاب كه در دوران دبيرستان دچار اختلالات رواني بوده در خصوص زمان برگزيده شدن خود گفته است، زمان انتخاب من به عنوان پيامبر مسلمانان مصادف شده بود با اشغال كويت توسط صدام و من براي گزينش شدن 2 سال مورد امتحان خداوند بودم و سپس برگزيده شدم.

اين فرد شياد كه علاوه بر مقام امامت خود را داراي مقام نبوت نيز مي‌داند معتقد است كه امت پيامبر بعد از رحلت ايشان به 73 فرقه تبديل شده‌اند كه از ميان آنها فقط فرقه او يعني فرقه «حنفيه ابراهيميه محمديه ربانيه» شايسته نجات شده است.

در اظهارات مدعي كذاب نبوت آمده است:«در هر عصري صفات خدا در يك انسان متجلي مي‌شود و در عصر حاضر اين صفات فقط در من متجلي شده است.»

وي ضمن آنكه خود را قرآن ناطق مي‌داند، به نصيحت بوش، پاپ و علماي الازهر و قم نيز اقدام مي‌كند و پيروزي كشور عراق بر آمريكا را تنها به واسطه حضور خودش ميسر مي‌داند.

فاضل رباني بعد از دفع شورش برخي از جريانهاي مدعي مهدويت در عراق كه همگي از طرف بيگانگان حمايت مي شدند شروع به تبليغ انديشه‌هاي خود كرد.

در حدود يك ماه پيش مردم شهر خالص عراق راهپيمايي گسترده‌اي در خصوص اخراج منافقين از عراق انجام دادند كه در آن راهپيمايي از سيستم قضايي عراق خواستند - به جرم توهيين به مقدسات و همكاري با منافقين - 6 نفر از جمله فاضل رباني را مجازات كند.

منافقين بارها در اعلاميه‌هاي خود ضمن حمايت از مدعي دروغين، مردم عراق را به حمايت از وي دعوت كرده‌اند.

بعد از سرنگوني رژيم ديكتاتوري صدام و با حمايت برخي از سرويسهاي اطلاعاتي كشورهاي عربي و غربي، جريانهاي مدعي مهدويت رشد چشمگيري يافتند به نحوي كه بنا به گفته يك مسؤول عراقي حدود 13 جريان منحرف ديني در عراق در حال فعاليت هستند.

جريان «يماني» و حركت «جند السماء» جنبشهايي مسلحانه هستند كه در سال گذشته قصد داشتند تا با سلاح سنگين به شهرهاي مقدس عراق حمله و آنها را تصرف كنند و مراجع عظام را به قتل برسانند و بسياري از عزاداران امام حسين عليه السلام را به خاك و خون بكشانند كه با سرعت عمل دولت عراق توطئه آنها كشف و خنثي شد و رهبر گمراه جندالسماء نيز در نزديكي نجف اشرف و در حين حمله به شهر به هلاكت رسيد.
مرجع : شیعه آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما